Intussen 100 mailtjes verstuurd dat ze mijn geld wel terug kunnen storten maar niks, nada, noppes, 128.52 euro gewoon weg.
Dell is een witte boorden crimineel,
Inmiddels hebben we reeds een Lexmark printer gekocht is de aankoop bij
geannuleerd ivm overschrijding van de leverings termijn.
gaarne 128.52 € terugstorten op pg 5855345 tnv J. Wierms Roodkerk
Dank u
------- Forwarded message follows -------
From: Johan Wiersma <[email protected]>
To: [email protected]
Subject: Re: ET20040105_0000003515
Date sent: Mon, 05 Jan 2004 17:31:17 +100
reeds 21 -november hebben wij een printer bestelt en betaald onder dit
nummer:
IR1758-2963305->printer
klantnr. nl00249145
als bewijs van betaling het giroafschrift meegestuurd
tot nu toe niets ontvangen, ook geen orderbevestiging of enig teken van
leven
na herhaald mailen.
hierbij annuleren we de order en manen we u het bedrag door ons betaalt
128,52
euro terug te storten op pg 5855345 tnv J. Wiersma te Roodkerk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DELL de witteboorden crimineel; 21-11-03 betaald en nog niet
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 feb 2004 20:38
Re: DELL de witteboorden crimineel; 21-11-03 betaald en nog niet
gewoon aangifte doen van oplichting bij de politie en beslag laten leggen op de rekeningen.
Re: DELL de witteboorden crimineel; 21-11-03 betaald en nog niet
Ook ik heb begin december een systeem besteld bij DELL. Aanbieding was wel aardig ik ik zou mijn systeem voor de kerst in huis hebben.
Wel even van te voren 1700 euro betalen, maar goed een bedrijf wat zo pronkt met geen bla,bla te verkopen vertrouw je dan.
Dus wat er ook gebeurde geen PC met de kerst, helpdesk maar gebeld
nou dat verhaal over een helpdesk is algemeen bekend (wat ze daar doen mag joost weten, het heeft mij wel enkele uren gekost om iemand aan de lijn te krijgen. Toen ik eindelijk te woord werd gestaan werd er nog niet geluisterd, want ik werd net zo makkelijk weer in de wacht gezet. Dan maar e mail, ook dat hielp niet. De enige reactie die ik terug heb gekregen was in het Frans,Duits,Engels opgesteld en met een vaag bericht erbij in het Nederlands. Inmiddels begin januari, een aangetekende brief verstuurd met dreigement tot in gebruik stellen van wet kopen op afstand. En ja na 1 week kwam daar een heel vriendelijke man van UPS aan de deur, eindelijk mijn systeem dacht ik. Maar de man durfde het bijna niet te vertellen hij had inderdaad mijn systeem met toetsen bord (zelfs 2) maar geen monitor/printer ed. De beste man kon er ook niks aan doen ( hij voegde er nog aan toe dat UPS van de fa.DELL alles wat met de boot aan kwam moest gaan uitleveren aan klanten, ook al was de zending niet compleet. Zo heeft hij alleen een toetsenbord moeten uitleveren) Nogmaals maar een boze brief gestuurd, weer niet de fatsoenlijkheid om te reargeren, wel na nog weer een week de rest van de bestelling. Alles heel clean en zakelijk door de fa.DELL begeleid met een leveringsbon verder geen excuus of i.d. Het systeem op zich werkt prima, maar de frustratie die mij dit heeft opgeleverd zie ik met angst en beven het gebruik maken van de help desk tegemoet als iets stuk gaat. De jaarcijfers waren bovenverwachting goed van de fa.DELL, hopelijk na alle berichten te hebben gelezen zakt dit bedrijf als een kaartenhuis in elkaar. Blijven er hopelijk goede bedrijven over.
H.Bruins
[/quote]
Wel even van te voren 1700 euro betalen, maar goed een bedrijf wat zo pronkt met geen bla,bla te verkopen vertrouw je dan.
Dus wat er ook gebeurde geen PC met de kerst, helpdesk maar gebeld
nou dat verhaal over een helpdesk is algemeen bekend (wat ze daar doen mag joost weten, het heeft mij wel enkele uren gekost om iemand aan de lijn te krijgen. Toen ik eindelijk te woord werd gestaan werd er nog niet geluisterd, want ik werd net zo makkelijk weer in de wacht gezet. Dan maar e mail, ook dat hielp niet. De enige reactie die ik terug heb gekregen was in het Frans,Duits,Engels opgesteld en met een vaag bericht erbij in het Nederlands. Inmiddels begin januari, een aangetekende brief verstuurd met dreigement tot in gebruik stellen van wet kopen op afstand. En ja na 1 week kwam daar een heel vriendelijke man van UPS aan de deur, eindelijk mijn systeem dacht ik. Maar de man durfde het bijna niet te vertellen hij had inderdaad mijn systeem met toetsen bord (zelfs 2) maar geen monitor/printer ed. De beste man kon er ook niks aan doen ( hij voegde er nog aan toe dat UPS van de fa.DELL alles wat met de boot aan kwam moest gaan uitleveren aan klanten, ook al was de zending niet compleet. Zo heeft hij alleen een toetsenbord moeten uitleveren) Nogmaals maar een boze brief gestuurd, weer niet de fatsoenlijkheid om te reargeren, wel na nog weer een week de rest van de bestelling. Alles heel clean en zakelijk door de fa.DELL begeleid met een leveringsbon verder geen excuus of i.d. Het systeem op zich werkt prima, maar de frustratie die mij dit heeft opgeleverd zie ik met angst en beven het gebruik maken van de help desk tegemoet als iets stuk gaat. De jaarcijfers waren bovenverwachting goed van de fa.DELL, hopelijk na alle berichten te hebben gelezen zakt dit bedrijf als een kaartenhuis in elkaar. Blijven er hopelijk goede bedrijven over.
H.Bruins
[/quote]
Re: DELL de witteboorden crimineel; 21-11-03 betaald en nog niet
Ik begrijp de klachten niet zo goed, ik heb ook een computer gekocht via de site van Dell en mijn levering kwam niet compleet aan, ik bellen met de klantenservices van Dell en binnen twee dagen was mijn bestelling compleet.
De computer werkt echt top, installatie was zo gedaan en ik ben erg tevreden.
De computer werkt echt top, installatie was zo gedaan en ik ben erg tevreden.
Re: DELL de witteboorden crimineel; 21-11-03 betaald en nog niet
Natuurlijk zal ook DELL af en toe best zich van zijn goede kant laten zien
en leverafspraken op tijd nakomen etc. etc. Maar het lijkt zo langzaam aan in Nederland normaal gevonden te worden dat als je iets koopt, je geen service meer verlangt. In het geval va DELL, mooie praatjes vooraf, stort uw geld maar, het gaat allemaal easy, en als het geld binnen is hoef je geen service meer te verlenen. Nee want de klant heeft zijn verplichting voldaan, en wij als groot internationaal bedrijf kennen het woord klantvriendelijk en service dan niet meer.
Ik persoonlijk snap de drukte best, we hebben het hier toch in de meeste gevallen niet over een pak suiker. Nee wat mij betreft weg met de onduidelijke leveringsvoorwaarden, het is weer is tijd dat bedrijven in Nederland moeten gaan beseffen dat niet zij maar de klant als koning moet worden gezien. Of hoe was die spreuk ooit bedoeld ?
en leverafspraken op tijd nakomen etc. etc. Maar het lijkt zo langzaam aan in Nederland normaal gevonden te worden dat als je iets koopt, je geen service meer verlangt. In het geval va DELL, mooie praatjes vooraf, stort uw geld maar, het gaat allemaal easy, en als het geld binnen is hoef je geen service meer te verlenen. Nee want de klant heeft zijn verplichting voldaan, en wij als groot internationaal bedrijf kennen het woord klantvriendelijk en service dan niet meer.
Ik persoonlijk snap de drukte best, we hebben het hier toch in de meeste gevallen niet over een pak suiker. Nee wat mij betreft weg met de onduidelijke leveringsvoorwaarden, het is weer is tijd dat bedrijven in Nederland moeten gaan beseffen dat niet zij maar de klant als koning moet worden gezien. Of hoe was die spreuk ooit bedoeld ?