http://commerce.euro.dell.com/dellstore ... =nldhs&v=d
Hier staat duidelijk dat je 100 euro's korting krijgt op je systeem. Extra voordeel noemen ze dat in de advertentie! Echter je krijgt geen voordeel, Dell krijgt voordeel! Die 100 euro's verrekend men met de support. Ze zeggen gewoon, je krijgt i.p.v. 3 jaar on site support, 1 jaar collect and return en dat is dan je extra voordeel. Naar mijn idee is het dus geen voordeel, je krijgt gewoon minder verhoudingsgewijs.
Zeer kwalijk dat de consument zo in de maling genomen wordt.
Ik hou reeds lange tijd bij hoe de configuratie en de prijzen er bijstaan en altijd staat er default 3 jaar next business day aangevinkt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] )-: !!!!!!!!!!!!DELL doet aan valse reclame!!!!!!!!!!!! :-
Re: )-: !!!!!!!!!!!!DELL doet aan valse reclame!!!!!!!!!!!! :-
moet je eens via de ingang PARTICULIEREN een systeem configureren en daarna EXACT hetzelfde systeem via KLEINE ONDERNEMINGEN. Bij de laatste ben je, voor werkelijk exact dezelfde configuratie, zomaar EUR 422,-- MEER kwijt.....
(prijs incl BTW EUR 1.214,99 tegenover EUR 1.637,44 )
(prijs incl BTW EUR 1.214,99 tegenover EUR 1.637,44 )
Re: )-: !!!!!!!!!!!!DELL doet aan valse reclame!!!!!!!!!!!! :-
Bestel je een systeem en blijkt 1,5 weken later na zelf te bellen etc dat het niet meer leverbaar is. Order wordt omgeboekt en na een week weer in productie genomen. Slotsom 5 weken wachten op je laptop en het geld binnen de eerste week al van je credit card afgeschreven. En ik moet ook nog zelf elke keer weer bellen en de automatische orderbevestiging werkt ook niet voor hotmailadressen...