Nadat ik bij Dell een laptop besteld en betaald had heeft Dell de order geannuleerd.
Voor de terugbetaling moet je ze eerst bellen, daarna moet je ze een mail sturen met alle betaalgegevens (eigen iban, hun iban, bedrag en omschrijving), waarna je binnen twee weken je geld kan terug ontvangen.
Maar ook na een telefoontje en een mail blijkt het niet voldoende te zijn om mijn geld terug te krijgen.
Wie heeft er ervaring met het "ontmoedigingsbeleid van Dell bij terugbetaling".
Ik wil dat we dit aanpakken bij Dell, omdat ik vind dat het terugbetalen net zo snel moet gaan als het innen en in ieder geval niet zo moeilijk moet zijn.
Zeker als ZIJ de order annuleren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dell doet moeilijk over terugbetalen
-
Re: Dell doet moeilijk over terugbetalen
Er moet binnen 14 dagen terugbetaald worden, simpel. En u bent niet de enige die correct terugbetaalt zal moeten worden.
WE wachten eerst rustig af.....Ik wil dat we dit aanpakken bij Dell....
Ik zie gaan data, dus kan er verder ook niets zinnigs over zeggen.
Zijn de 2 weken verstreken?
Nee, dan gewoon even afwachten tot de 2 weken voorbij zijn.
Ja, dan een herinnering sturen dat ze alsnog binnen 14 dagen dienen te betalen en dat het anders wordt uitbesteed aan een incassobureau met bijkomende kosten.
Nee, dan gewoon even afwachten tot de 2 weken voorbij zijn.
Ja, dan een herinnering sturen dat ze alsnog binnen 14 dagen dienen te betalen en dat het anders wordt uitbesteed aan een incassobureau met bijkomende kosten.
Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Maar het schijnt dat Dell problemen heeft met de koppeling van hun financieel systeem en iDeal, waardoor de problemen van de geannuleerde bestellingen ontstaan en de nasleep hiervan aan de klant.
Laat dan de mogelijkheid weg om met iDeal te betalen op je site!! Misschien voorkom je dan problemen???
Ik heb gisteren een mail opgestuurd en wacht dus 2 weken af hoe het verloopt, denk ik
(misschien dat ik al eerder contact op neem!)
Laat dan de mogelijkheid weg om met iDeal te betalen op je site!! Misschien voorkom je dan problemen???
Ik heb gisteren een mail opgestuurd en wacht dus 2 weken af hoe het verloopt, denk ik
(misschien dat ik al eerder contact op neem!)