LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Betalen met iDEAL werkt niet.
Dag,
Op 22-08-2018 om 18.08uur een bestelling betaald met iDeal. Het bedrag werd afgeboekt, maar geen ordernummer of bevestiging mogen ontvangen van Dell.
Op 23-08-2018 om 9.13 uur gebeld met de helpdesk. Een gebrekkig Nederlands sprekende dame poogde wat uit te leggen. Tevergeefs.
Ze kon wel bevestigen dat Dell problemen heeft met iDeal.
Ze stuurde een e-mail met instructies om mijn geld terug te vorderen
op 23-08-2018 om 09.34 uur.
Dit heb ik op 23-08-2018 om 10.07uur opgestuurd via e-mail. Op 23-08-2018 om 14.21uur bevestigde de dame dat de aangeboden e-mail was ontvangen en de informatie duidelijk was aangeboden.
Op 23-08-2018 om 14.33 uur nogmaals gebeld met de helpdesk. Nu een duidelijk Nederlands sprekende heer.
Zowel hij als de dame bevestigde dat betalingen met iDeal problemen geven, en dat het geld pas na 2 tot 4 dagen verwerkt is bij Dell.
Erg vaag allemaal. Ik heb nog een aantal opties om mijn geld terug te krijgen.
Of ik nog wat aankoop bij Dell weet ik niet. Het is goede en degelijke hardware. Mijn huidige Dell laptop is 5 jaar oud en is nog in prima staat.
Ik had wel de HD tussentijds vervangen.
UPDATE 24-08-2018 09.44uur:
Een behulpzame Nederlands sprekende man heeft beloofd mijn geld binnen 4 tot 7 werkdagen terug te boeken.
Hij bevestigde dat Dell een heleboel gezeik heeft door een falend iDeal systeem.
UPDATE 24-08-2018 13.17uur
Klantenservice meldt dat er een onderzoek is opgestart. Daarna nemen ze contact met mij op.
UPDATE 24-08-2018 18.55uur
Niks meer vernomen. In het weekend werken ze niet. Dus gaan we richting maandag middag ofzo.
UPDATE 26-08-2018 08.56uur
Hierbij het e-mail adres van dell.
BNL_Care_ConsumerATdell.com
Volgens een andere opiniesite speelt het probleem al sinds December 2017.
Dag,
Op 22-08-2018 om 18.08uur een bestelling betaald met iDeal. Het bedrag werd afgeboekt, maar geen ordernummer of bevestiging mogen ontvangen van Dell.
Op 23-08-2018 om 9.13 uur gebeld met de helpdesk. Een gebrekkig Nederlands sprekende dame poogde wat uit te leggen. Tevergeefs.
Ze kon wel bevestigen dat Dell problemen heeft met iDeal.
Ze stuurde een e-mail met instructies om mijn geld terug te vorderen
op 23-08-2018 om 09.34 uur.
Dit heb ik op 23-08-2018 om 10.07uur opgestuurd via e-mail. Op 23-08-2018 om 14.21uur bevestigde de dame dat de aangeboden e-mail was ontvangen en de informatie duidelijk was aangeboden.
Op 23-08-2018 om 14.33 uur nogmaals gebeld met de helpdesk. Nu een duidelijk Nederlands sprekende heer.
Zowel hij als de dame bevestigde dat betalingen met iDeal problemen geven, en dat het geld pas na 2 tot 4 dagen verwerkt is bij Dell.
Erg vaag allemaal. Ik heb nog een aantal opties om mijn geld terug te krijgen.
Of ik nog wat aankoop bij Dell weet ik niet. Het is goede en degelijke hardware. Mijn huidige Dell laptop is 5 jaar oud en is nog in prima staat.
Ik had wel de HD tussentijds vervangen.
UPDATE 24-08-2018 09.44uur:
Een behulpzame Nederlands sprekende man heeft beloofd mijn geld binnen 4 tot 7 werkdagen terug te boeken.
Hij bevestigde dat Dell een heleboel gezeik heeft door een falend iDeal systeem.
UPDATE 24-08-2018 13.17uur
Klantenservice meldt dat er een onderzoek is opgestart. Daarna nemen ze contact met mij op.
UPDATE 24-08-2018 18.55uur
Niks meer vernomen. In het weekend werken ze niet. Dus gaan we richting maandag middag ofzo.
UPDATE 26-08-2018 08.56uur
Hierbij het e-mail adres van dell.
BNL_Care_ConsumerATdell.com
Volgens een andere opiniesite speelt het probleem al sinds December 2017.
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Dus op 23-08 krijgt u het formulier om geld terug te laten storen die u vrijwel direct terug stuurt waarna u een bevestiging krijgt op 24-08 dat er binnen 4 tot 7 dagen terug betaald wordt. Probleem dus opgelost voor u. Geen idee waarom u daarna nog contact blijft opnemen.
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Nee,
In de instructies werd om betaalbewijzen en diverse personalia gevraagd. Ik had screenshots opgestuurd, die ze accepteerde.
De beste man die de belofte maakte stuurde alles door naar de originele support agent die ik kreeg te spreken op 23-08-2018 om 9.13 uur. Hijzelf deedt niks met de info.
De originele agent starte een onderzoek op.
In de instructies werd om betaalbewijzen en diverse personalia gevraagd. Ik had screenshots opgestuurd, die ze accepteerde.
De beste man die de belofte maakte stuurde alles door naar de originele support agent die ik kreeg te spreken op 23-08-2018 om 9.13 uur. Hijzelf deedt niks met de info.
De originele agent starte een onderzoek op.
-
- Berichten: 741
- Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Even een paar dagen geduld dan.
v.d.Heyden
v.d.Heyden
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
ik meende goed bezig te zijn door het probleem aan te kaarten.
Het enige wat ik lees zijn nites zeggende reactie's.
Het enige wat ik lees zijn nites zeggende reactie's.
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Dat komt omdat je een nietszeggend "probleem"aan kaart....
Ideal betaling is niet goed te verwerken. Verwerkingstijd is een paar werkdagen... Nou dan wacht je maar. Die werkdagen zijn nog niet voorbij....
Wat is het nut van je topic?
Ideal betaling is niet goed te verwerken. Verwerkingstijd is een paar werkdagen... Nou dan wacht je maar. Die werkdagen zijn nog niet voorbij....
Wat is het nut van je topic?
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Het nut ervan is dat dit probleem al maanden speelt, en Dell er niks aan doet.
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Wist je dan al maanden dat Dell en Ideal geen gelukkige combinatie is? Waarom dan toch met Ideal willen betalen? Misschien was betalen met een creditcard dan beter geweest en dan is je aankoop bovendien verzekerd.Evert1972 schreef:Het nut ervan is dat dit probleem al maanden speelt, en Dell er niks aan doet.
Ideal is makkelijk en snel, maar bij problemen is het een ramp. Storneren is niet mogelijk, daarom is het mijn minst favoriete betaalmiddel en komt zelfs nog na paypal.
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
[Passage verwijderd]
Grun. Nee, ik googlede erop en las gisteren dat er meer mensen zijn, en dat 'iemand' dit al ervaarde in 2017.
Ik heb al twee laptops van Dell afgenomen en never nooit gezeik gehad. Oerdegelijke pc's die bovendien Linux vriendelijk zijn.
Dus ik nam aan dat de derde aankoop even goed zou verlopen als de voorgaanden aankopen.
Grun. Nee, ik googlede erop en las gisteren dat er meer mensen zijn, en dat 'iemand' dit al ervaarde in 2017.
Ik heb al twee laptops van Dell afgenomen en never nooit gezeik gehad. Oerdegelijke pc's die bovendien Linux vriendelijk zijn.
Dus ik nam aan dat de derde aankoop even goed zou verlopen als de voorgaanden aankopen.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 aug 2018 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Passsage verwijderd door moderator wegens ongepast taalgebruik
Reden: Passsage verwijderd door moderator wegens ongepast taalgebruik
-
- Berichten: 12822
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
En dat gaat het een keer mis, en dan? Het gaat netjes opgelost worden voor u. Overal en bij iedereen gaat wel eens wat fout. Als je fout niet opgelost zou worden is dat een ander verhaal, maar dat gaat hier netjes gebeuren.Evert1972 schreef:Dus ik nam aan dat de derde aankoop even goed zou verlopen als de voorgaanden aankopen.
Re: Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Wat is nou het probleem? Er gaat wel eens iets mis, bij ieder bedrijf. Het wordt gewoon binnen een paar dagen opgelost. No big deal, toch? Vanwaar dan een topic hier? Wat voegt dat toe/ helpt het je verder?