Ik heb al meerdere klachten op het forum zien staan over DELL, waar ik tot nu toe niet over mee kon praten. Sinds gisteren is dat veranderd.
Mijn DELL laptop heb ik in maart 2002 gekocht en dat is nu dus iets meer dan 1,5 jaar. Garantieperiode is verlopen en nu is mijn backlight (achtergrondlicht van het lcd scherm) kapot. Dus de laptop zelf doet het nog wel, maar het scherm blijft zwart.
De eerste keer dat ik belde kreeg ik te horen dat het jammer is dat hij nu na 1,5 jaar kapot gaat en dat de kosten gewoon voor mijn rekening zijn. Om het scherm te laten maken ben ik 700 Euro kwijt!!! Het advies van deze jongen: koop een nieuwer model, want dat kost je dan maar 950 Euro. Alsof het geld niets is en je maar kan verwachten dat hij kapot gaat na zo'n korte tijd. Je mag er toch op rekenen dat hij langer mee gaat.
Via oa deze site weten we dat ook buiten de garantieperiode je mag verwachten dat dit soort gebreken opgelost worden en de consumentenbond is al in conclaaf met HCC dat verbonden is met DELL.
Zijn er mensen die al stappen hebben ondernomen tegen DELL, oa met behulp van de consumentenbond en wie heeft hetzelfde probleem gehad met de laptop.
Misschien als wat mensen zich verenigen de druk op DELL een stuk groter wordt!!!!
Peter de Hoogd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |