LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell INSPIRON laptop, breuk in de klep

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Maurice

Dell INSPIRON laptop, breuk in de klep

Ongelezen bericht door Maurice »

Hallo,

Graag wil ik hier de vraag eens stellen of er meer mensen zijn die problemen hebben met hun Dell INSPIRON laptop. Ik heb de laptop een paar jaar en nu is er een scheur ontstaan in de klep aan de rechterkant bij de scharnier. De scheur wordt steeds erger en ik durf de klep eigenlijk al niet meer dicht te doen.

Ik vind dit een ontwerpfout, omdat de klep simpelweg veel te zwaar
open gaat. Ik kan de klep niet openen zonder dat de rest van de
laptop mee naar boven komt. Ik ga er vanuit dat de scheur door hierdoor veroorzaakte overbelasting kapot gegaan is.

Een collega van me heeft ook een INSPIRON en bij hem begint het probleem nu ook te ontstaan. Hij heeft het geluk dat het nu nog maar
een haarscheur betreft, maar langzaamaan wordt ook die stseeds erger.

Zijn er meer mensen die dit probleem kennen? Stuur mij dan een mailtje, zodat ik eventuele andere gevallen kan verzamelen. Bij Dell zelf stuit ik continu op een harde muur, dus ik denk dat ik op een andere manier te werk moet gaan.

Groetjes,

Maurice Makaay
[email protected]

Villhaber

Re: Dell INSPIRON laptop, breuk in de klep

Ongelezen bericht door Villhaber »

Het probleem met het beeldscherm van een Dell Inspiron komt mij bekend voor. Ik heb exact hetzelfde probleem, echter mij Inspiron is nog geen jaar oud.

Afgaand op het forum dat op de Dell website staat, zijn er nog meer mensen die hiervan last hebben. (http://delltalk.us.dell.com/supportforu ... ges#M95969)

Met vriendelijke groet,
Maurice Villhaber

Gesloten