LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell w1700 monitor/tv

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Ruben van der Meer

Dell w1700 monitor/tv

Ongelezen bericht door Ruben van der Meer »

Ik heb een w1700 lcd monitor/TV bij Dell gekocht en direct bleek dat bij de TV het beeld en het geluid niet synchroon liepen.
Navraag bij Dell leverde het onthutsende anwoord op dat dit bekend was van deze modellen en dat het dus niet mogelijk was dit te repareren.
Ik heb het apparaat laten retouneren, omdat ik vind dat dit toch als een basisfunctionaliteit van een TV mag worden gezien, maar draai wel op voor 57 euro verzendkosten van een apparaat waarvan Dell bij voorbaat blijkt te weten dat het niet goed functioneert.
Buiten het feit dat het klagen en het retouneren me meer dan 2 maanden heeft gekost, ben ik benieuwd of iemand dezelfde ervaringen heeft met dit produkt en of het mogelijk is om ook deze retourkosten vergoed te krijgen, want ik vind het erg raar dat een leverancier via internet een TV durft te leveren waarvan men weet dat hij niet voldoet aan 1 van de basiseisen.

Gast

Re: Dell w1700 monitor/tv

Ongelezen bericht door Gast »

Typisch Dell weer natuurlijk .
Eén van de vele voorbeelden weer.
Maar ik denk hierover in het forum al genoeg over gezeurd .

Begrijp niet hoe dit zover allemaal heeft kunnen komen want 5 jaar geleden wat alles nog prima in orde.

Peter1977

Ongelezen bericht door Peter1977 »

Ruben, werkelijk ongelooflijk dat verhaal van je.... je houdt het gewoon niet voor mogelijk wat ze daar bij Dell allemaal flikken... Je moet zeker proberen die 57 Euro terug te krijgen want dit is toch te gek voor woorden... :x

dell - lover ^^

Ongelezen bericht door dell - lover ^^ »

heeft dat ding geen audio uitgangen of zo gewoon op je versterker aansluiten en je bent ook klaar...

of gewoon n paar boxjes halen met hoofdtelefoon ingang.. neem aan dat je die ook wel hebt op je monitor/tv

17 inch tv... zal er liever niet naar kijken denk ik veel te klein 40 cm of zo ?

nou je succes...met je dell :D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

oh ja je had m al geruild wel slim van je.. ^^

Gesloten