LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit lijkt me nou niet echt een zaak om zaken mee te doen....

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
L.Rozenwater

Dit lijkt me nou niet echt een zaak om zaken mee te doen....

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

PC-Doctor vertrekt met grote schuld
donderdag 13 oktober 2005 Buitenpost

Menno (Meindert) Koopsen van het bedrijf de PC-Doctor in Buitenpost is woensdag met 'stille trom' vertrokken naar Heerenveen. Het bedrijf huurde het pand van de voormalige slagerij en op de deur plakte hij voor zijn vertrek de aankondiging dat hij verhuisd is. Hij heeft plannen om een nieuwe zaak te beginnen aan de Lindengracht 51 in Heerenveen. De 50-jarige Koopsen laat echter wel een schuld van zo'n 25.000 euro achter.

De schulden bestaan vooral uit advertentie-, accountant- en drukkosten maar ook de huur van het pand werd de laatste maanden niet meer betaald. Na een bezoek van een deurwaarder wist de PC Doctor het dorp Buitenpost snel te verlaten. Volgens het briefje op de deur wil hij per 1 november 2005 alweer los in Heerenveen.

De heer Koopsen was via zijn mobiele nummer (06-16578760) donderdag niet bereikbaar voor commentaar.

http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=11946

L.Rozenwater

Re: Dit lijkt me nou niet echt een zaak om zaken mee te doen....

Ongelezen bericht door L.Rozenwater »

Dus ? Gewoon oppassen met de pc-doctor (en zijn compaan) Omdat de pc-doctor behoorlijk veel schuld lijkt te hebben, loopt een eventuele klant wiens eigendom bij deze doctor in bewaring staat het risico......
Bedenk nu zelf maar eens WELK risico !

Gesloten