LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dit topic kan verwijderd worden
Dit topic kan verwijderd worden
Bij nader inzien had ik in mijn woede een beetje overtrokken gereageerd op een bepaalde computerzaak in Schagen en bij deze wil ik mijn excuses aanbieden voor de laster die ik heb bezorgd.
Hepyro
PS: Ik geef toe helemaal fout te zitten en dat mijn verhaal op niets was gebaseerd.
Hepyro
PS: Ik geef toe helemaal fout te zitten en dat mijn verhaal op niets was gebaseerd.
Laatst gewijzigd door Hepyro op 01 aug 2004 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dit topic kan verwijderd worden
dat vind ik toch een beetje kort door de bocht. Je muis is niet
goed en gelijk deugt het hele bedrijf niet! als je verder geen
problemen hebt en de rest van horen zeggen? dus die persoon
heeft er kennelijk geen grote zorgen om, Geloof ik niet dat je deze
zaak zo moet opblazen. Maar goed , succes met je muis verder.
goed en gelijk deugt het hele bedrijf niet! als je verder geen
problemen hebt en de rest van horen zeggen? dus die persoon
heeft er kennelijk geen grote zorgen om, Geloof ik niet dat je deze
zaak zo moet opblazen. Maar goed , succes met je muis verder.
=EDIT=
Reactie van mij verwijderd
Reactie van mij verwijderd
Laatst gewijzigd door Hepyro op 01 aug 2004 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
In een plastiekzakje. Zou heel goed kunnen; is wellicht een zogenaamde (goedkopere) OEM-versie.
Cursor gaat te snel. Zou ook heel goed kunnen. Voor Logitechmuizen dient de daarbij behorende driver te worden geinstalleerd. Nieuwste versie via internet op te halen. D.m.v. Instellingen/Confuratiescherm/Muis kan nu bij het tabblad Beweging de snelheid en gevoeligheid van de muis worden ingesteld. Ook de functie van het scrollwieltje kan via een van de tabbladen worden ingesteld.
Een nieuw uit doos gehaalde monitor met pixelfout(en) kan overal gebeuren. De klant moet dan gewoon teruggaan. Als de klant niet teruggaat, kan je dat niet de winkel verwijten.
Kortom, evenals joopat, vindt ik dat zo deze zaak te snel in een kwaad dachtlicht wordt gezet. Je zou het nu zelfs laster kunnen noemen.
Cursor gaat te snel. Zou ook heel goed kunnen. Voor Logitechmuizen dient de daarbij behorende driver te worden geinstalleerd. Nieuwste versie via internet op te halen. D.m.v. Instellingen/Confuratiescherm/Muis kan nu bij het tabblad Beweging de snelheid en gevoeligheid van de muis worden ingesteld. Ook de functie van het scrollwieltje kan via een van de tabbladen worden ingesteld.
Een nieuw uit doos gehaalde monitor met pixelfout(en) kan overal gebeuren. De klant moet dan gewoon teruggaan. Als de klant niet teruggaat, kan je dat niet de winkel verwijten.
Kortom, evenals joopat, vindt ik dat zo deze zaak te snel in een kwaad dachtlicht wordt gezet. Je zou het nu zelfs laster kunnen noemen.
Schandalig dat u dit doeT!! Erg zwak verhaal.
De 2e muis was nog niet niet slecht genoeg?? Wat was er dan mee??
De 2e muis was nog niet niet slecht genoeg?? Wat was er dan mee??
je zit met je muis te spelen niet doen hoor krijg je boze poesjes van
Ik heb geen muis maar een touchpad
Deze thread kan op slot. Bij nader inzien was het toch niet zo'n verstandig besluit van mij om mijn verhaal wat er eerst stond hier neer te zetten.