LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Door de Postbank ondersteunde browsers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
NONO

Door de Postbank ondersteunde browsers

Ongelezen bericht door NONO »

Was aan het rondstruinen op de site van de Postbank en kreeg na het aanklikken van een link de volgende melding:
http://www.postbank.nl/ing/pp/page/fram ... _FOTop_AP4

Dat de site met de gebruikte browser Firefox 3.0 met OS X Leopard als besturingssysteem niet werkt kan ik me nog voorstellen, maar als ik de aangegeven ondersteunde sites zo bekijk heb ik het idee dat de Postbank op Internetgebied nog in het stenen tijdperk leeft.

Is het werkelijk zo dat je ook met XP of Vista IE7 of modernere versies van Firefox niet kunt gebruiken op de Postbanksite?

Als dat werkelijk zo is dan moet de Postbank daar op den duur toch last van krijgen als een groot deel van haar klandizie niet meer van haar Internetsite gebruik kan maken? Of bestaat de hoofdmoot van de klandizie uit klanten die alleen maar archaïsche apparatuur en software gebruikt?

Want daar mag je toch wel van spreken als je dat lijstje zo bekijkt.
En dan heb ik het nog maar niet eens over de veiligheid die met name als het om geldtransacties gaat toch hoog in het vaandel zou moeten staan.

jor

Re: Door de Postbank ondersteunde browsers

Ongelezen bericht door jor »

Is het werkelijk zo dat je ook met XP of Vista IE7 of modernere versies van Firefox niet kunt gebruiken op de Postbanksite?
Met zowel XP als nu Vista icm IE7 werkt de postbank-site hier prima zonder enig probleem.

jor

Ongelezen bericht door jor »

De link die je voor internet-bankieren gebruikt is trouwens

http://www.postbank.nl/ing/pp/page/prod ... 28,00.html

Maakt verder niets uit en werk in mijn kennisen-kring volkomen foutloos onder IE7 Vista /XP. Beetje overdreven dus. :wink:

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

hier firefox 3.0 vista ultimate, en inderdaad de beschreven melding
met alle firefox 2.0 versies lijkt er geen probleem te zijn, dus mogelijk ondersteunt de postbank alleen stable browsers

webdev

Ongelezen bericht door webdev »

Het kan inderdaad voorkomen dat bepaalde websites niet werken als je geen Windows gebruikt. Vooral als je een ander browers gebruikt dan IE.
Microsoft houdt zich niet aan de standaarden van het W3C, die bepaalt namelijk aan welke standaard de html-code van een website moet voldoen, alleen ze kunnen niemand dwingen dat de doen.
Nu neemt IE het niet zo nauw met deze regels en de meeste websites bouwers hebben alleen oog voor IE onder MS.
De Postbank dus ook.
Firefox 1.0 onder os 10.3 werkt schijnbaar wel, maar inderdaad 1.0 is wel oud.
ubuntu 8.4 met firefox 3.05b werkt ook niet.
Zelf gebruik ik Debian met Mozilla 1.7.8 uit het stenentijdperk.

Gesloten