LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DVD R recorder
DVD R recorder
ik ben in het bezit van een DVD recorder 880
Ook mijn zoon bezit een DVD recorder ( weet geen type)
Zowel mijn zoon als ik kunnen geen dvd's meer opnemen en ook niet afspelen. Ook de voorbespeelde dvd's kunnen wij niet afspelen.
Telefonisch contact gehad met philips servicedesk. Ze hebben beloofd om een upgrade disk te sturen.( ook naar mijn zoon) dit duurtr nu al een hele tijd.
Ik ben vooral benieuwd of er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaring want als dat zo is dan vraag ik mij af of philips niet een advertentie moet zetten en de kopers oproepen om zich te melden.
Met vriendelijke groet
Wim Beijer
-telefoonnummer verwijderd, in bezit van de redactie-
Ook mijn zoon bezit een DVD recorder ( weet geen type)
Zowel mijn zoon als ik kunnen geen dvd's meer opnemen en ook niet afspelen. Ook de voorbespeelde dvd's kunnen wij niet afspelen.
Telefonisch contact gehad met philips servicedesk. Ze hebben beloofd om een upgrade disk te sturen.( ook naar mijn zoon) dit duurtr nu al een hele tijd.
Ik ben vooral benieuwd of er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaring want als dat zo is dan vraag ik mij af of philips niet een advertentie moet zetten en de kopers oproepen om zich te melden.
Met vriendelijke groet
Wim Beijer
-telefoonnummer verwijderd, in bezit van de redactie-
Re: DVD R recorder
Een vraagje ??, waarom ga je niet terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht, ten minste dat zou ik doen.
en denk je dat het slim is om je telefoonnummer erbij te zetten? zou ik zelf persoonlijk niet doen
wat is het typenummer?
Als ze toch een upgrade sturen , zou hij dan ook niet op de site van hun zelf staan ?
Game
Game
#-# type nummer zegt hij al als je goed leest een Philips DVD 880 R, staat een beetje kris kras door elkaar maar met een beetje puzzelen kom je er wel uit..
Maar goed zoals hier ook al op wordt vermeld, waarom ga je niet naar de winkel waar je hem gekocht hebt, en eis een nieuwe of geld terug.
Tenzij de garantie al is verlopen.
Laat je niet afschepen met reparatie verhalen, maar hou je poot stijf, en als ze dan toch door drammen, en zeggen dat ze je geen geld gaan terug geven, drijg dan met de ombundsman of rechtzaken.
Help in 80% van alle klachten die ik ooit in mijn leven heb gehad, en 19% heb ik met behulp van de ombudsman en rechter kunnen winnen.
1% was verloren zaak, maar ja die bedrijven hebben ook maar op 1 blauwe maandag zaken gedaan.
Maar goed zoals hier ook al op wordt vermeld, waarom ga je niet naar de winkel waar je hem gekocht hebt, en eis een nieuwe of geld terug.
Tenzij de garantie al is verlopen.
Laat je niet afschepen met reparatie verhalen, maar hou je poot stijf, en als ze dan toch door drammen, en zeggen dat ze je geen geld gaan terug geven, drijg dan met de ombundsman of rechtzaken.
Help in 80% van alle klachten die ik ooit in mijn leven heb gehad, en 19% heb ik met behulp van de ombudsman en rechter kunnen winnen.
1% was verloren zaak, maar ja die bedrijven hebben ook maar op 1 blauwe maandag zaken gedaan.
Wij hebben een DVD recorder van het zelfde type d.w.z. de 890 serie. Ook bij deze speler is onlangs het afspelen van DVD's gestopt....het scherm liet bij het plaatsen van een voorbespeelde DVD de kreet "no disc" zien....terwijl er toch echt eentje in de lade lag. Ook het afsprelen van mijn audio cd's begon haperingen te vertonen. Alleen het afspelen van door de recorder zelf opgenomen DVD RW's ging nog goed. Het opnemen op DVD+R's gaf veelal na verloop van enige tijd (variabel) een "disc error" zien waarbij de bediening van de speler in een soort "loop" kwam....hij was niet meer uit te zetten anders dan de stekker er uit trekken.
Oh Carel wat vind ik dat erg voor je. Wat nou wat gaan we doen om het probleem voor eens en voor altijd op te lossen. Nou ???
Ik heb mijn DVD recorder op 6 januari op laten sturen naar Philips. Volgens de laatste berichten (20 januari) kan ik 'm op zijn vroegst begin februari terug verwachten....van dit soort reparatietijden word je ook niet echt vrolijk.
Ik heb de machine januari 2003 gekocht en de problemen traden de afgelopen maand op, maar achteraf was me eigenlijk al vaker opgevallen dat DVD soms niet herkend werden.
Ondanks mijn bericht van enkele dagen geleden....ik heb mijn recorder terug...en dat terwwijl men mij maandag nog had verteld dat het nog wel 14 dagen kon duren. De eerste indruk....de problemen lijken opgelost. DIE dvd's die 14 dagen geleden niet herkend werden worden NU wel herkend.
Ondanks mijn bericht van enkele dagen geleden....ik heb mijn recorder terug...en dat terwwijl men mij maandag nog had verteld dat het nog wel 14 dagen kon duren. De eerste indruk....de problemen lijken opgelost. DIE dvd's die 14 dagen geleden niet herkend werden worden NU wel herkend.