Hallo
Op 29 september heb ik bij Dynebyte vestiging in "DEN Boogaard"te Rijswijk een notebook (H5360 1499 euro)van PB gekocht, mijn vraag aan de verkoper was "ik wil een goede en een die uitgerust is met HT (DUBBEL VERWERKINGS snelheid)., dan was deze wat!!
De dag na de koop moest ik naar het ziekenhuis dus echt uitgetest heb ik deze computeer niet, na enige weken bleek de computer niet op te starten vanaf de accu en....bleek geen HT te hebben, ik heb gemaild, met DYNABYTE dat ik de voorlchting....vond, totaal heb ik vier keer gemaild naar Dynabyte maar....de beste webwinkel maar geen reactie!!!!!(schande).
Doordat ik lang ziek geweest ben is de computer pas in december opgehaald door PB om te repareren, echter tot op heden zijn de reparaties niet afdoende gebleken, de computer is nu bijna drie weken weer weg (comservice in Den bosch) en wacht af of ik een werkende computer terug krijg, in ieder geval één die ook als notebook te gebruiken is.
Dus Dynabyte is een zaak waar de kwaliteit van de verkopers nu niet bepaald op een hoog niveau staat overigens geldt dat ook voor de aftersale, deze doet niet onder voor de verkopers!!!
En wat Packerd Bell betreft....ik wacht af......
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dynabyte /Packerd Bell (goed koppel!!)
Re: Dynabyte /Packerd Bell (goed koppel!!)
"ik wil een goede en een die uitgerust is met HT (DUBBEL VERWERKINGS snelheid)
LOL , en weer een noob die denkt dat ie verstandt van computers heeft
Re: Dynabyte /Packerd Bell (goed koppel!!)
Daar gaat het niet om, de man koopt iets wat niet werkt.
Ik zou zeggen hou je poot stijf en vraag om een nieuwe voordat je garantie afloopt, willen ze dat niet dan moet je je geld terug eisen.
Laat je niet aansmeren met berichten als, wij sturen het even naar de fabriek en/of leveransier op.
Zo is er geen einde in zicht, je laptop werkte niet en that's it.
Dus kort eis een nieuwe met nieuwe garantie, of anders geld terug!
suc6
Ik zou zeggen hou je poot stijf en vraag om een nieuwe voordat je garantie afloopt, willen ze dat niet dan moet je je geld terug eisen.
Laat je niet aansmeren met berichten als, wij sturen het even naar de fabriek en/of leveransier op.
Zo is er geen einde in zicht, je laptop werkte niet en that's it.
Dus kort eis een nieuwe met nieuwe garantie, of anders geld terug!
suc6