LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-tech accespoint
E-tech accespoint
Ik kocht een E-tech accespoint (set 450,-E) waarop op de verpakking wordt gemeld dat het apparaat op 100 meter draadloos werkt. Eenmaal thuis gekomen werkt het ding maar op amper 10 meter binnenshuis. Heb eerst een nieuw exemplaar gekregen van de winkel en deze had precies hetzelfde probleem. Nu zie ik bij E-tech op de site dat het ding maar maximaal 10 meters binnenshuis werkt als er muren tussen zitten.
Na kontakt met E-tech vertelde zei dat ik nog een set moest bijkopen om deze elkaar te laten versterken. Een tegemoetkoming van hun kant zat er NIET in.
DUS MENSEN KOOP GEEN E-TECH PRODUCTEN.
Na kontakt met E-tech vertelde zei dat ik nog een set moest bijkopen om deze elkaar te laten versterken. Een tegemoetkoming van hun kant zat er NIET in.
DUS MENSEN KOOP GEEN E-TECH PRODUCTEN.
Re: E-tech accespoint
Met e-tech producten is helemaal niets maar dan ook NIETS mis.
Ik heb een Adsl modum met ingebouwde router. Doet het prima
Ik heb een Adsl modum met ingebouwde router. Doet het prima
hetzelfde probleem. Nu zie ik bij E-tech op de site dat het ding maar maximaal 10 meters binnenshuis werkt als er muren tussen zitten.
Daarom hebben wij ons laten slopen en het apparaat werkt nu tot 12 meter binnenshuis en 14 meter buitengaats.
Sjaak
Daarom hebben wij ons laten slopen en het apparaat werkt nu tot 12 meter binnenshuis en 14 meter buitengaats.
Sjaak
Met E-tech is niets mis, u had eerst even goed moeten lezen en orienteren VOORDAT u het kocht.
Maar ik moet wel zeggen dat er voor hetzelfde geld veel beter materiaal te koop is (bijvoorbeeld Lynksys)
U had met de info van de website naar de winkel moeten gaan en de boel inleveren.
Maar ik moet wel zeggen dat er voor hetzelfde geld veel beter materiaal te koop is (bijvoorbeeld Lynksys)
U had met de info van de website naar de winkel moeten gaan en de boel inleveren.
op de doos staat toch duidelijk BEREIK; 100 METER !!!!
dus ik heb me toch wel geinformeerd.
e-tech is gewoon niet duidelijk of eerlijk !
dus ik heb me toch wel geinformeerd.
e-tech is gewoon niet duidelijk of eerlijk !
-
Staat er niet toevallig MAX. 100 meter ? Dat zou de zaak natuurlijk veranderen. Dat staat b.v. ook op draadloze telefoons en andere draadloze artikelen. Een fabrikant kan nooit een minimum afstand garanderen, gewoonweg omdat diezelfde fabrikant nooit kan weten waar zo'n apparaat wordt gebruikt. Gesteld het basisapparaat staat direct naast een stalen wand. U gaat met de handset aan de andere kant van die wand staan (even over een telefoon), dus, hemelsbreed nog GEEN meter: Het toestel werkt dan echt niet....... Ik vind dus voorlopig de oproep om geen E-Tech OF een ander draadloos produkt om DIE reden niet te kopen niet correct. Een advies gevraagd aan een echt deskundige verkoper had waarschijnlijk al teleurstelling voorkomen.
Nee er staat geen MAX 100 meter, maar gewoon BEREIK 100 METER. iK SNAP ook wel dat dit niet overal haalbaar is, daarom ben ik ervan uit gegaan dat ze toch wel rond de 30 tot 40 meter binnenshuis moeten kunnen halen. Nou en zelfs dat halen ze nog niet op mijn oude en nieuwe adres. Op hun webpagina staat wel dat ze maar maximaal 10 meter binnenshuis werken, maar toen was het produkt al gekocht en kwam niemand met een passsende oplossing. Ja e-tech met een andere set bijkopen van 300,- euro
Dit laatste heb ik ook maar moeten doen anders lag er 450,- euro in de kast
Dit laatste heb ik ook maar moeten doen anders lag er 450,- euro in de kast
-
Hebt u de verkoper ook nog specifiek gevraagd betreffende de te halen afstand ? Zo ja: Als deze een bevstigende verklaring heeft afgelegd betreffende die honderd meter, dan mag dat achteraf worden opgevat als misleidende informatie en dat zou een reden kunnen zijn om de aankoopsom terug te vorderen. Helaas zult u dat wel moeten bewijzen....
ja hoor heb ik gedaan, daarom heb ik ook in eerste instantie een nieuw exemplaar gekregen.
Daarna adviseerde mij deze om contact met E-tech op te nemen, en dat is op niks uitgelopen.
of toch wel , weer 300 euro extra lichter
Daarna adviseerde mij deze om contact met E-tech op te nemen, en dat is op niks uitgelopen.
of toch wel , weer 300 euro extra lichter
Waarom zou je een bereik van 100 mtr moeten hebben, woon je soms in een enorme villa?
Als je een beetje je hersens gebruikt weet je dat radiosignalen onderhevig zijn aan oa. atmosferische invloeden, laat staan dikke betonnen muren. Wat dacht je? Scheelt boren? Een boor is ten eerste goedkoper en een netwerkkabel sneller.
Dus waarom draadloos? Omdat het een hebbedingetje is en owee als het niet het bereik haalt wat op de doos staat want dan heb je het recht om eens lekker te gaan lopen z**ken!
SUC6
#_#
\---/
Als je een beetje je hersens gebruikt weet je dat radiosignalen onderhevig zijn aan oa. atmosferische invloeden, laat staan dikke betonnen muren. Wat dacht je? Scheelt boren? Een boor is ten eerste goedkoper en een netwerkkabel sneller.
Dus waarom draadloos? Omdat het een hebbedingetje is en owee als het niet het bereik haalt wat op de doos staat want dan heb je het recht om eens lekker te gaan lopen z**ken!
SUC6
#_#
\---/
100 meter haal je alleen maar door een 'direct zicht' verbinding.
Het zendsignaal zit op 2,4GHz en zoals eerder genoemd, de betonnen muren dat dempt, en weerkaatst.
Koop anders een schotel antenne met een gain van 30 dBi, dan kun je wel 10 kilometer halen
Het zendsignaal zit op 2,4GHz en zoals eerder genoemd, de betonnen muren dat dempt, en weerkaatst.
Koop anders een schotel antenne met een gain van 30 dBi, dan kun je wel 10 kilometer halen
dan zou ik mijn geld terug willen je koopt toch wat er op de doos staat.
Als er een zakje zand in zou zitten nwas je toch ook terug gegaan.
Trouwens verder met de e-tech apparaten geen probleem en ze hebben ook nog een goeie service.
Als er een zakje zand in zou zitten nwas je toch ook terug gegaan.
Trouwens verder met de e-tech apparaten geen probleem en ze hebben ook nog een goeie service.