LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Leapp computers

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Lidy Meier

Ervaring met Leapp computers

Ongelezen bericht door Lidy Meier »

niet werkende apparaten van Leapp
Bericht Op 28/03/2015 heb ik een IMac Quad Core gekocht bij Leapp
Na diverse reparaties hieraan (5) heb ik met bemiddeling van mijn rechtsbijstandverzekering op 29 maart een nieuwe computer gekregen.
Op 26 oktober van 2017 viel de computer weer volledig uit dat was buiten de garantie (hoewel in een half jaar in het buitenland ben verbleven)
Eerst kreeg ik te horen dat er een nieuwe videokaart in moest van €340 toen kreeg ik te horen dat ik te zware programma's voor de computer gebruikte ( de computer is 2 TB, en ik mail ermee en schrijf stukken) Inmiddels ben ik weer bij mijn rechtsbijstand verzekering terecht gekomen, die melden dat Leapp bij zijn standpunt blijft dat er een nieuwe videokaart in moet, ik heb daar geen vertrouwen in gezien de nieuwe video kaarten die in de eerdere computer zijn geplaatst. Ook gaven zij mij telefonisch een andere reden dan de videokaart.
Bovendien heeft Leapp zijn garantieregels omgezet naar 2 jaar.
De advocate adviseerde mij dat ik ermee naar de geschillen commissie moet.
Zij verzorgt dit. Wel zei zij mij dat dit een langdurige zaak gaat worden.
Inmiddels heb ik bijna 3 jaar deze computer en staat hij daarvan een jaar bij Leapp. Ik mag toch verwachten dat een apparaat van meer dan € 1500 langer meegaat dan een jaar. Graag Uw advies hierover.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 feb 2018 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

Brahms

Re: Ervaring met Leapp computers

Ongelezen bericht door Brahms »

Lidy Meier schreef:niet werkende apparaten van Leapp
Bericht Op 28/03/2015 heb ik een IMac Quad Core gekocht bij Leapp
Na diverse reparaties hieraan (5) heb ik met bemiddeling van mijn rechtsbijstandverzekering op 29 maart een nieuwe computer gekregen.
Op 26 oktober van 2017 viel de computer weer volledig uit dat was buiten de garantie (hoewel in een half jaar in het buitenland ben verbleven)
Eerst kreeg ik te horen dat er een nieuwe videokaart in moest van €340 toen kreeg ik te horen dat ik te zware programma's voor de computer gebruikte ( de computer is 2 TB, en ik mail ermee en schrijf stukken) Inmiddels ben ik weer bij mijn rechtsbijstand verzekering terecht gekomen, die melden dat Leapp bij zijn standpunt blijft dat er een nieuwe videokaart in moet, ik heb daar geen vertrouwen in gezien de nieuwe video kaarten die in de eerdere computer zijn geplaatst. Ook gaven zij mij telefonisch een andere reden dan de videokaart.
Bovendien heeft Leapp zijn garantieregels omgezet naar 2 jaar.
De advocate adviseerde mij dat ik ermee naar de geschillen commissie moet.
Zij verzorgt dit. Wel zei zij mij dat dit een langdurige zaak gaat worden.
Inmiddels heb ik bijna 3 jaar deze computer en staat hij daarvan een jaar bij Leapp. Ik mag toch verwachten dat een apparaat van meer dan € 1500 langer meegaat dan een jaar. Graag Uw advies hierover.
Wil mijn mening wel geven, koop nooit tweedehands zooi welke anderen weg hebben gedaan.
Betaal liever iets meer voor een nieuw product.
Waarom een computer van E 1500,- terwijl je naar eigen zeggen alleen mee mailt en wat tekst er mee verwerkt......?
Voor rond de E 600,- had je een prima geschikte nieuwe laptop gehad met garantie.

chrisd1

Re: Ervaring met Leapp computers

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Brahms schreef:Waarom een computer van E 1500,- terwijl je naar eigen zeggen alleen mee mailt en wat tekst er mee verwerkt......?
Voor rond de E 600,- had je een prima geschikte nieuwe laptop gehad met garantie.
En voor minder dan E 240 een HP chromebook.

Gesloten