Zijn er mensen met ervaring met een mini laptop? wat moet ik mij er precies bij voorstellen???
Ik zelf zit naar deze te kijken: http://www.tele2.nl/shop/Internet-Belle ... cs-box.jpg
Kan dit wat zijn?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen mini laptop
Re: Ervaringen mini laptop
Geen ervaring. Ben zelf ook wel benieuwd.
Eén ding wat ik je wel kan vertellen: Gratis bestaat niet.
Eén ding wat ik je wel kan vertellen: Gratis bestaat niet.
-
Haha ik heb de kleine lettertjes al gelezen! ik ga verhuizen en moet een nieuwe provider enz en was al naar tele 2 aan het kijken.
Dus dan is dat ding mooi mee genomen toch.
Dus dan is dat ding mooi mee genomen toch.
Kinder speelgoed...
Staan bij Bart Smit ook te koop, en ik druk meestal 22222222 toetsen tegelijk in..
werken wel goed maar erg beperkt, vooral de goedkoopste zullen snel in de kast belanden of de kinderkamer.
Leuk als je onderweg regelmatig mails wilt controleren en daar geld voor over heb en dan via wifi zoeken of je ergens gratis online mag....
word ook steeds minder, tenzij je een kraakprogramma zou gebruiken..
Ik vermeld nu geen links meer omdat de redactie van radar ze verwijderde..
Staan bij Bart Smit ook te koop, en ik druk meestal 22222222 toetsen tegelijk in..
werken wel goed maar erg beperkt, vooral de goedkoopste zullen snel in de kast belanden of de kinderkamer.
Leuk als je onderweg regelmatig mails wilt controleren en daar geld voor over heb en dan via wifi zoeken of je ergens gratis online mag....
word ook steeds minder, tenzij je een kraakprogramma zou gebruiken..
Ik vermeld nu geen links meer omdat de redactie van radar ze verwijderde..
Gratis bestaat inderdaad niet! Voorbeeld, een kennis krijgt een Gratis PDA twv van €450.-. dit komt samen met een 2 jarig contract dat inclusief onbeperkt internet op de mobiel voor €34.99.- per maand. Dus je betaald over die 24 maanden €769.76.- Hoe bedoel je gratis?. En dan heb ik het nog maar niet over het erg weinig aantal belminuten/sms'je en buiten de bundel 0.25 eurocent per minuut.Geplaatst op 06 Sep 2008 11:23 door Remster
Eén ding wat ik je wel kan vertellen: Gratis bestaat niet
Mvg Jor
wij hebben deze thuis:
http://www.supermarktpc.net/index.php?o ... Itemid=122
en mijn vrouw gebruikt hem gewoon als haar "eerste" laptop, haar andere heeft ze sinds ze deze heeft niet meer aangeraakt. De toetsen zijn iets kleiner dan een gewoon toetsenbord, maar het werkt verder helemaal goed. En inderdaad, erg makkelijk om mee te nemen, erg licht.
http://www.supermarktpc.net/index.php?o ... Itemid=122
en mijn vrouw gebruikt hem gewoon als haar "eerste" laptop, haar andere heeft ze sinds ze deze heeft niet meer aangeraakt. De toetsen zijn iets kleiner dan een gewoon toetsenbord, maar het werkt verder helemaal goed. En inderdaad, erg makkelijk om mee te nemen, erg licht.
Ik geloof niet dat je het over hetzelfde soort apparaten hebt..Kinder speelgoed...