Door alle verhalen de laatste tijd over acer, was ik doodbang dat ik mijn laptop nooit meer terug zou zien.
Op 2 februari melde ik mijn laptop bij acer aan voor reperatie, een dag later werd die opgehaald door ups. En week later kreeg ik een sms dat de laptop aan was gekomen bij het reperatie centrum. En gister kreeg ik weer een sms de laptop was klaar. En vandaag had ik hem weer, gemaakt en al.
Ik ben zeer positief te spreken over acer, ik werd op de hoogte gehouden door hun. Enig nadeel vond ik de klantenservice, ik had een niet goed nederlands sprekend en verstaand persoon aan de telefoon en koste heel wat moeite om duidelijk te maken wat er aan de hand was.
Dus voor iedereen die een acer laptop heeft ik ben tervreden. Mijn laptop werkt weer prima.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] even een positief bericht over ACER
-
CeesKeijser
Re: even een positief bericht over ACER
Na de uitzending van Radar zijn de reparaties die wij hebben ingestuurd bij Acer opvallend snel en correct terug gekomen. Zelfs laptops die buiten de garantie vielen.
Die ervaring hadden wij overigens ook voor de uitzending van Radar, laptops werden in de meeste gevallen ook buiten de garantie gerepareerd. Kan er mee te maken hebben dat de winkel waar ik werkzaam ben Acer dealer is.
Tevens hebben wij een presentatie gehad van Acer, waarin zei ons duidelijk probeerde te maken dat Radar, Acer slechts 2 dagen van tevoren had ingelicht over de uitzending en dat ze daarom niet meer de mogelijkheid hadden en goed tegenantwoord te geven. Maargoed dat is natuurlijk hun woord tegen dat van Radar, en in deze geef ik Radar dan toch het voordeel van de twijfel.
Maar over de aftersales van Acer heb ik niks te klagen persoonlijk, al hoor ik wel veel negatieve geluiden op diverse fora.
Die ervaring hadden wij overigens ook voor de uitzending van Radar, laptops werden in de meeste gevallen ook buiten de garantie gerepareerd. Kan er mee te maken hebben dat de winkel waar ik werkzaam ben Acer dealer is.
Tevens hebben wij een presentatie gehad van Acer, waarin zei ons duidelijk probeerde te maken dat Radar, Acer slechts 2 dagen van tevoren had ingelicht over de uitzending en dat ze daarom niet meer de mogelijkheid hadden en goed tegenantwoord te geven. Maargoed dat is natuurlijk hun woord tegen dat van Radar, en in deze geef ik Radar dan toch het voordeel van de twijfel.
Maar over de aftersales van Acer heb ik niks te klagen persoonlijk, al hoor ik wel veel negatieve geluiden op diverse fora.