LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FiFA 2005

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
de Berk

FiFA 2005

Ongelezen bericht door de Berk »

Ik weet niet of jullie al meer klachten gekregen hebben over nieuwe
computer spellen.
Maar steeds meer nieuwe games komen beveigingen voor die het spelen onmogelijk maken.Zoals nu weer in FIFA 2005, mijn zoon heeft deze aangeschaft omdat ik wil dat er geen illigale spelen op de computer gespeeld worden.Het instaleren gaat goed maar op het moment dat hij het wil spelen komt er een melding dat er cd/dvd emulations zijn ge dedicteert.Nu heb ik het nagevraagt en word er gezegd dat als je het spel start er gekeken word of er brand progammas op de computer staan en dat deze verwijderd moet worden om het spel te spelen.Ik vind dit werkelijk belachelijk om welke pc staat dit niet.
Het kan toch niet zo zijn dat leveranciers van games gaan bepalen wat er op je eigen computer staat.
Misschien hebben jullie al meer van deze klachten en zijn er oplossingen voor.
Er word nu al gezegd dat hij even moet wachten op de kopie versie omdat dan deze tools uit het spel gehaald worden.
Hoe bevorder je het kopieeren van spellen. :x

Aso

Re: FiFA 2005

Ongelezen bericht door Aso »

Piraterij moet gewoon bevorderd worden. Misschien dat de regering er een subsidie tegen aan kan gooien.
Die licensies voor software zijn gewoon veel te duur.
Neem nou Microsoft. Je koopt Windows XP Pro en het blijkt zo lek te zijn als een mandje. Elke week moet je het "repareren". SCHANDALIG!!!

Daarom hou ik me lekker bij illegale software!

Lekker downloaden van met een FTP....snel en anoniem!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind de nieuwe spellen belachelijk duur. :x :x :x

Lemmingskiller

Ongelezen bericht door Lemmingskiller »

dit hoort eigenlijk thuis in het computer forum

Viko

Ongelezen bericht door Viko »

Sims 2 heeft dit zelfde "probleem"

Franco

Ongelezen bericht door Franco »

je moet je brand progs niet verwijderen :P maar je moet je ff uitschakelen:P maar jah gams zijn te duur...:P maar als je ze brand of download dan heb je er ook nix aan want dan kan je niet online spelen...... :roll:

Gast

fifa 2005 is gewoon goe :lol:

Gast

fifa 2005 DOET gewoon

Gast

je gaat toch niet zo'n duur spel aanschaffen terwijl je het net zo goed kunt downloaden? Ik ga echt niet zo'n spel kopen voor 50 euro of meer! Ze maken zichzelf kapot, net zoals de muziek industrie. Absurde prijzen en dan maar klagen dat er zoveel gedownload wordt! Ik vind het helemaal niet gek. Ik download liever een cd in 10 minuten en koop een cd'tje voor 0,50 cent en brand em.. ipv 15-25 euro te betalen in een platenzaak!

Met vriendelijke groet,

Bas

Ingo

Ongelezen bericht door Ingo »

Wat ook belachelijk is dat je door de beveiligingen geen kopie kan maken voor eigen gebruik. Als je originele spel kapot gaat kan je het dus niet spelen. Volgens mij mag je zelfs 3 kopien hebben als je het origineel hebt

Gesloten