Hallo hier ben ik weer, weet iemand waarom het mij niet lukt mijn harde schijf te formateren
Ik krijg steeds het bericht kan deze schijf niet formateren want die is in gebruik door Windows, ook de window mappen en mij documenten krijg ik er niet uit,
.
Hoe pak ik dit aan,
alvast bedankt ayla
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] formateren
Re: formateren
Het klopt dat dit niet lukt, omdat windows werkzaam is en daardoor kun je jouw systeemschijf niet onder een werkende besturingsysteem formateren.
Het is mogelijk om je systeemschijf te formateren en wel op 2 manieren:
- Je stopt de installatie cd van Windows erin en je start de computer op vanaf die cd. Waarna je de harde schijf kunt formateren.
- Je haalt de harde schijf uit de computer en koppelt deze aan een andere computer, dan kun je ook de harde schijf formateren.
Het is mogelijk om je systeemschijf te formateren en wel op 2 manieren:
- Je stopt de installatie cd van Windows erin en je start de computer op vanaf die cd. Waarna je de harde schijf kunt formateren.
- Je haalt de harde schijf uit de computer en koppelt deze aan een andere computer, dan kun je ook de harde schijf formateren.