Ook de goede dingen mogen worden genoemd.
Ik heb vanochtend 29-12-2008 gebeld met Acer i.v.m. mijn laptop.
Het apparaat liep regelmatig zonder aanwijsbare reden compleet vast.
Diverse herinstallaties verder zijn de problemen alleen erger geworden. Ook een BIOS-update haf geen verbetering.
Na 5 maanden werd het te irritant.
Acer was zeer behulpzaam en toen ik vroeg of ik het apparaat af kon geven werd er gelijk geroepen aan de andere kant: "Meneer geef u adres en het wordt vandaag nog opgehaal door UPS".
Om 13:30 uur stond UPS al voor de deur.
Papieren gekregen via mail van Acer waarop een nummer zodat ik kan volgen waar het apparaat zich bevindt en hoever het staat met de reparatie.
Geweldige service toch. Hoe komt het dan dat zoveel mensen alleen maar klagen over de service van bedrijven?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie en Service is wel goed
Re: Garantie en Service is wel goed
U heeft nog geen melding gekregen hoeveel het herstel kost en dat ie anders tegen onderzoekskosten ongerepareerd weer wordt teruggestuurd.
Re: Garantie en Service is wel goed
Nou verwacht ik erlijk gezegd niet dat het iets zal gaan kosten daar het apparaat pas vijf maanden oud is en ik tevens een verzekering heb afgesloten voor de duur van drie jaar om geen gezeur te hebben en mijn apparaat binnen twee weken retour te hebben.
Ik kan dat ding namelijk moeilijk missen.
Ik kan dat ding namelijk moeilijk missen.