LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen reactie helpdesk software

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
dirkieboy
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2004 22:02

geen reactie helpdesk software

Ongelezen bericht door dirkieboy »

Ik ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die net zo als mij ,
na div bezoeken van en vragen om ondersteuning.
Geen taal of teken krijgen , behalve een automatische e- mail van de firma MAGIX .
Dit vanwege het niet werken van de software voor het branden van
films op cd en dvd 2 .
Ik zie veel van deze zeflde klachten c.q. vragen op het internet .
Als er hier ook veel reactie op komt , wordt het misschien wel een klant voor de koude douche.

inkie

Re: geen reactie helpdesk software

Ongelezen bericht door inkie »

Ik heb geen ervaring met helpdesk van software maar wel met een internet provider Ladot. Je stuurt je klacht in per e-mail, krijgt netjes een e-mail terug dat ze je vraag gaan behandelen en binnen 48 uur zullen antwoorden (en dat het in het weekend wat langer duurt) 3 weken gewacht, toen een fax gestuurd, niks.....toen een boze e-mail gestuurd en ja daar kreeg ik dan een reactie op. Na drie weken had ik toevallig weer een vraag voor hun en ik denk ach....laat ik ze het voordeel van de twijfel geven, tot op heden, en ik denk dat het nu 3 maanden geleden is, geen antwoord...... :evil:

Gast

Re: geen reactie helpdesk software

Ongelezen bericht door Gast »

Ook ik heb hetzelfde probleem, maar dan met Pinnacle Systems.
Heb op advies van Dixons het programma Pinnacle Studio 8 gekocht in dec. 2003. Programma vertoont hinderlijke fouten. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar kwam tercht bij div. discussieforums. Daar is het een en al ellende met hetzelfde progr.
Klacht gedaan bij Dixons (was de eerste die zo'n klacht had), doorverwezen naar Pinnacle.
Telf. contact met afd. consumentenverkoop (Tim) liep niet bevredigend. Pinnacle vindt nl. dat het stabiele software levert en weet niets van consumentenklachten zoals die op de div. discussieforums staan (o.a. www.dv-in.nl en http://forum.faqman.nl).
Mocht mijn klacht per e-mail sturen, maar daar wordt niet op gereageerd. Na 2 weken weer een e-mail met verzoek om te reageren binnen 1 week. Nu 2 weken na dato geen enkele reactie.
Dixons blijft verwijzen naar producent Pinnacle.
Behoorlijk irritant dat gedoe. Maar hoe krijg je het nou voor elkaar dat er serieus op je klacht wordt ingegaan. Programma kost 99 euro, veel geld voor software wat niet werkt zoals op de verpakking beloofd wordt.

Gesloten