LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geheugen Aldi PC's
Re: Geheugen Aldi PC's
Denk dat het feit dat het in een Medion zit niet betekent dat het B-merk zou moeten zijn.. verre van :)
kan iemand me vertellen of de dvd brander bij de aldi voor + of - schijfjes is (pioneer)
quote:
kan iemand me vertellen of de dvd brander bij de aldi voor + of - schijfjes is (pioneer)
er staat op de doos dvd-r dvd-rw dus het zal wel - zijn
ik heb ook een medion gekocht pracht apparaat je krijgt heel wat moois voor weinig centen vind ik zelf dan.
er staat op de doos dvd-r dvd-rw dus het zal wel - zijn
ik heb ook een medion gekocht pracht apparaat je krijgt heel wat moois voor weinig centen vind ik zelf dan.
Ik heb niets dan problemen met de machine gehad.
Tot 4 x toe is naar de reparatie geweest, en hij doet het nog steeds niet goed.
Goedkoop, na, niet echt op deze manier.
Volgende keer maar weer een iets duurdere
Tot 4 x toe is naar de reparatie geweest, en hij doet het nog steeds niet goed.
Goedkoop, na, niet echt op deze manier.
Volgende keer maar weer een iets duurdere
Dus het is een mooi apparaat met een dvd-brander erin? Dat vind ik nou echt zonde!!!!
koop toch ook niet bij de slager een auto.. aldi is volgens mij vragen om problemen..
Quote Eddie:
Dus het is een mooi apparaat met een dvd-brander erin? Dat vind ik nou echt zonde!!!!
LOL ;-)
...een -rw, ik lag me de vinkentering Edje.....
Groeten,
J.
LOL ;-)
...een -rw, ik lag me de vinkentering Edje.....
Groeten,
J.