LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug Windows 8
Re: Geld terug Windows 8
Diverse berichten zijn in dit topic verwijderd. Reden: off-topic gedrag en op de man spelen.
-
- Contacteer:
trail46 schreef:Waarom laat jij haar nu niet in haar waarde. Er zijn nog heel veel mensen die XP gebruiken ook al omdat zij daar nu eenmaal aan gewend zijn en Windows 8 net een stap te ver is.Natuurlijk is een computer met Windows 8 geen rot-pc maar als je er nog niet zo goed mee kan omgaan en je dan wel kan met XP uit de 1 dat anders dan de ander, big deal.bprosman schreef:Hij zegt anders het zelfde als ik alleen in iets andere bewoordingen.
Dan zet je er toch Windows 7 op, dat heeft toch niet zoveel met de (rot) PC te maken .
Met het installeren van bv classic shell hoef je niet te wennen en kan je deze eruit laten zien als xp, w7 of standaard. Ik kan niet wennen aan de metro omgeving en heb deze uitgezet.
Xp heeft men ook moeten mee leren omgaan na w95, 96, 2000, ME of Longhorn.
Trouwens is zoals gezegd vanaf april 2014 XP einde oefening met updates.
Voor de rest, enorm prettig werken met W8.
Nou ik begin er aan te wennen aan dat 8 , maar er is niks mis met xp.
-
- Contacteer:
ciske schreef:Nou ik begin er aan te wennen aan dat 8 , maar er is niks mis met xp.
Wordt ook niet gezegd, alleen dat voor XP vanaf april 2014 geen updates meer uitkomen.
Dus toch maar niet dat "ding" verkopen
Teunbosseman schreef: Dus toch maar niet dat "ding" verkopen
Nee , toch maar niet.