LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gericom

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
r.koopmans

Gericom

Ongelezen bericht door r.koopmans »

Wie heeft ervaring met de service van Gericom computers?
Wie weet een postadres van Gericom nederland.
Heb een storing met de Gericom 17inch,beeld gaat soms 2 minuten
op zwart en komt dan terug.
Heb gebeld met de reparatieafdeling. Antwoord: we zijn er niet,
spreek U nimmer in en we bellen U terug.....
Tot op heden ben ik helaas nog niet teruggebeld..

xantia-sx

Re: Gericom

Ongelezen bericht door xantia-sx »

zie mijn nieuwe forumbericht over Gericom Laptop
1 en al kommer en kwel met service center... je mag het proberen ik heb het nummer van service center hier wel liggen
Gericom Import 0436310186
je krijgt dan waarschijnlijk net als ik iemand aan de lijn die vrijwel geen nederlands spreekt en daardoor zeer moeilijk te verstaan is...

Ik wens je vanuit de grond van mijn hart HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!!!!

xantia-sx

sorry maar je hebt gelijk je kunt blijven bellen... ik weet niet waar je hem gekocht hebt... maar ik denk dat je het beter via de winkel kunt spelen.... ik denk als je rechtstreeks naar het service centrum gaat dat je er ook niet beter op wordt, wij zijn er ooit geweest wordt je niet vrolijk van.... het enigste wat ik je verder aan kan raden is of naar cornelis vander hoop te schrijven van frs... (e-mailadres heb ik desnoods wel) of op deze site gaan kijken
http://www.gericom.com/gericom2001/page ... ge=support

groetjes Xantia[/url]

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Enne wat dat bellen betreft wij(Xantia en ik) hebben ergens in december al gebeld.
En zijn nog steeds niet terug gebeld.
Dus zelf nog maar eens een paar dagen proberen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt.

We proberen het dus nu via de winkel waar we hem gekocht hebben (Mediamarkt Leeuwarden) en zijn al met al nu haar laptop dus al bijna 3.5 maanden kwijt.

Zie het andere bericht van Xantia SX ---> gericom laptop (lang)

Gewoon een ... service dus daarzo bij Gericom/FRS

hammer318

Ongelezen bericht door hammer318 »

Ja ik weet nu wat gericom is.

Na 4 weken ging de tweede monitor kapot die ik kreeg inzake de garantie...

nee helemaal geen kwalieit!

hammer318

Ongelezen bericht door hammer318 »

Ja veel pech met gericom.
Via internet kwam ik aan het adres Domke in Hamburg.
Twee keer stuurde ik de defecte monitor hierheen.
Twee keer kreeg ik een nieuw exemplaar.

Op 9 maart 2003 stuurde ik de 2de monitor terug.
Nu in april 2004! krijg ik nog aanamningen!
Ik zou de monitor in maart niet tetuggestuurd hebben...

Ja superslechte kwaliteit en dan wordt je ook nog voor leugenaar uitgemaakt!
Vandaag 3de mahnung,men dreigt het door te geven aan een anwalt....

ja hoe serieus moet ik deze dreiging nemen??

Ben benieuwd naar jou reaktie!
Bijvoorbaat dank voor reaktie

xantia-sx

Tja in hoeverre je die dreiging serieus moet nemen weet ik niet...
Heb je uberhaupt bewijzen dat je hem wel degelijk opgestuurd hebt?
Als je die hebt zou ik gewoon zelf eens contact zoeken met je rechtsbijstand... dan weten ze in ieder geval al vast van de situatie af.

Wat mijn laptop betreft had inmiddels een voorstel ontvangen en heb gelijk de consumentenbond gebeld wat zijn mijn rechten!!!
Die heb ik netjes verteld gekregen. En heb de mediamarkt hiervan op de hoogte gesteld... dat ik om die reden niet akkoord kon gaan.
Inmiddels heb ik van de mediamarkt een nieuw aanbod gekregen omdat diegene contact had opgenomen met de technische dienst ... en de technische dienst kon niet een indicatie geven terwijl ze een paar weken eerder gezegd hadden dat het moederbord nu bijna twee weken geleden zou arriveren en geplaatst zou worden. Kreeg dus op 19 april een mailtje van mediamarkt... en heb daar 22 april op gereageerd... Tegelijkertijd heb ik een mailtje gestuurd naar FRS naar meneer C. van der hoop met de vraag hoe het kon dat na 23 Januari mijn laptop nog steeds niet gerepareerd was en er ook geen indicatie was over wanneer de laptop wel gerepareerd zou zijn. 's middags om half vijf had ik mailtje terug... Hij was 20 april gerepareerd teruggestuurd naar de mediamarkt... ik heb dus vanochtend met de mediamarkt gebeld... en mijn laptop is daar gisteren nog binnen gekomen... Vind het een beetje vreemd... maar ben benieuwd of ie nu ook echt gerepareerd is.
Mijn ouders hebben de laptop voor me opgehaald zodat ik niet meer speciaal uit Eindhoven naar Leeuwarden hoef te rijden. En euuuhhh die komen hem denk ik morgen hier brengen. Dus ik hou je op de hoogte... haha...

groetjes Xantia

Gesloten