LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GPS problemen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
FerryG

GPS problemen

Ongelezen bericht door FerryG »

Tomtom heeft twee loze beloftes na elkaar gedaan.

TT geeft in zijn gps de mogelijkheid te kiezen tussen "auto", "fiets" en "beperkte snelheid" oftwel brommobiel. Dat klopt niet; het werkt alleen maar voor auto's; voor langzaam verkeer worden snelwegen gemeden maar autowegen niet.
Ik nam contact op met TT via hun website en zei zelfs dat ik een oplossing had. Ik kreeg een automatische tekst te zien dat ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niet dus!

Hier stond eerst een link naar een site over dit onderwerp, maar sommige personen verdragen dat niet, zelfs als dat een niet-commerciële site is.
Laatst gewijzigd door FerryG op 12 jun 2010 17:35, 5 keer totaal gewijzigd.

malaga

Re: GPS problemen

Ongelezen bericht door malaga »

Gedragsregels:
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.

FerryG

Ik plaatste een link naar mijn eigen website, waar ik geen cent aan verdien. In plaats van uitgebreid te vertellen wat ik allemaal voor moeite doe op dit gebied, leek het me beter om naar die site te verwijzen. Als dat niet mag, moeten ze de mogelijkheid niet bieden (je kunt een hyperlink in je tekst zetten door op de knop "url" te klikken).
Ik heb een vermoeden, Bayer, wat voor beroep jij uitoefent...

malaga

bayer113 schreef:Gedragsregels:
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij
gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Ik quote het nog eens, misschien kan je het de eerste keer niet lezen!
URL betekent niet een eigen website te promoten, maar een link geven naar een oplossing!

Ik zou dan ook graag weten, wat voor beroep ik heb?

FerryG

Wel, op die website wordt inderdaad een oplossing geboden voor het probleem van brommobilisten.

En je beroep zou ambtenaar moeten zijn (let op het woord "moeten"). Want alleen ambtenaren zoeken problemen als ze oplossingen zien, ipv dat ze oplossingen zoeken als ze problemen zien.

malaga

FerryG schreef:Wel, op die website wordt inderdaad een oplossing geboden voor het probleem van brommobilisten.
Nog eens , je promoot je eigen website, of je daar geld mee verdiend kan ik niet van hieruit beoordelen!

FerryG

Wie of wat is TS???

En nog iets: ik zou je op de hoogte houden... Tomtom heeft nog steeds niets van zich laten horen.

malaga

Is er een moderator in de zaal!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic is een aantal berichten verwijderd. Deze gingen over het al dan niet mogen plaatsen van hyperlinks. Inmiddels is de hyperlink uit het eerste bericht verwijderd. Gelieve on topic verder te gaan a.u.b.

malaga

admin bedankt!

FerryG

Update:
Er zijn al 5 werkdagen voorbij en ik heb nog geen antwoord van TT.

Wel heb ik vandaag een toevoeging erbij gezet. Misschien rekenen ze nu vanaf vandaag en denken ze dat ze tot woensdag hebben om te antwoorden.

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Hier stond eerst een link naar een site over dit onderwerp, maar sommige personen verdragen dat niet, zelfs als dat een niet-commerciële site is.
Het is simpelweg tegen de forumregels.

FerryG

TROS Radar schreef:Uit dit topic is een aantal berichten verwijderd. Deze gingen over het al dan niet mogen plaatsen van hyperlinks. Inmiddels is de hyperlink uit het eerste bericht verwijderd. Gelieve on topic verder te gaan a.u.b.
Mukkiefuk, dat onderwerp is gepasseerd. Graag alles lezen voordat je praat over dingen zonder de feiten te kennen.

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

FerryG schreef: Mukkiefuk, dat onderwerp is gepasseerd. Graag alles lezen voordat je praat over dingen zonder de feiten te kennen.
Zucht.. Mijn post gaat toch over je edit van je tekst. die heb je zelf ge-edit nadat een Admin terecht je link heeft weggehaald. Jij quote daarna een stuk waar ik het weer totaal niet over heb.
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal.

FerryG

mukkiefuk schreef:
FerryG schreef: Mukkiefuk, dat onderwerp is gepasseerd. Graag alles lezen voordat je praat over dingen zonder de feiten te kennen.
Zucht.. Mijn post gaat toch over je edit van je tekst. die heb je zelf ge-edit nadat een Admin terecht je link heeft weggehaald. Jij quote daarna een stuk waar ik het weer totaal niet over heb.
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal.
Dat is niet waar. Ik had de link al lang verwijderd voordat de admin hier iets schreef. Als je alleen maar onzin kunt zeggen, blijf dan liever weg!

FerryG

Tomtom heeft vandaag gereageerd en ze schijnen interesse te hebben. Een definitieve uitslag is er nog niet.

FerryG

Uitslag: ze "mogen" dat de klanten niet laten doen. Dat is iets voor de software-afdeling. En dat gaan ze ook doen, maar ze weten niet hoelang dat nog gaat duren.

Gesloten