LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GPS problemen
GPS problemen
Tomtom heeft twee loze beloftes na elkaar gedaan.
TT geeft in zijn gps de mogelijkheid te kiezen tussen "auto", "fiets" en "beperkte snelheid" oftwel brommobiel. Dat klopt niet; het werkt alleen maar voor auto's; voor langzaam verkeer worden snelwegen gemeden maar autowegen niet.
Ik nam contact op met TT via hun website en zei zelfs dat ik een oplossing had. Ik kreeg een automatische tekst te zien dat ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niet dus!
Hier stond eerst een link naar een site over dit onderwerp, maar sommige personen verdragen dat niet, zelfs als dat een niet-commerciële site is.
TT geeft in zijn gps de mogelijkheid te kiezen tussen "auto", "fiets" en "beperkte snelheid" oftwel brommobiel. Dat klopt niet; het werkt alleen maar voor auto's; voor langzaam verkeer worden snelwegen gemeden maar autowegen niet.
Ik nam contact op met TT via hun website en zei zelfs dat ik een oplossing had. Ik kreeg een automatische tekst te zien dat ik binnen 2 dagen antwoord zou krijgen. Niet dus!
Hier stond eerst een link naar een site over dit onderwerp, maar sommige personen verdragen dat niet, zelfs als dat een niet-commerciële site is.
Laatst gewijzigd door FerryG op 12 jun 2010 17:35, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: GPS problemen
Gedragsregels:
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
Ik plaatste een link naar mijn eigen website, waar ik geen cent aan verdien. In plaats van uitgebreid te vertellen wat ik allemaal voor moeite doe op dit gebied, leek het me beter om naar die site te verwijzen. Als dat niet mag, moeten ze de mogelijkheid niet bieden (je kunt een hyperlink in je tekst zetten door op de knop "url" te klikken).
Ik heb een vermoeden, Bayer, wat voor beroep jij uitoefent...
Ik heb een vermoeden, Bayer, wat voor beroep jij uitoefent...
Ik quote het nog eens, misschien kan je het de eerste keer niet lezen!bayer113 schreef:Gedragsregels:
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven te promoten of hierbij
gebruik te maken van hyperlinks naar websites.
URL betekent niet een eigen website te promoten, maar een link geven naar een oplossing!
Ik zou dan ook graag weten, wat voor beroep ik heb?
Wel, op die website wordt inderdaad een oplossing geboden voor het probleem van brommobilisten.
En je beroep zou ambtenaar moeten zijn (let op het woord "moeten"). Want alleen ambtenaren zoeken problemen als ze oplossingen zien, ipv dat ze oplossingen zoeken als ze problemen zien.
En je beroep zou ambtenaar moeten zijn (let op het woord "moeten"). Want alleen ambtenaren zoeken problemen als ze oplossingen zien, ipv dat ze oplossingen zoeken als ze problemen zien.
Nog eens , je promoot je eigen website, of je daar geld mee verdiend kan ik niet van hieruit beoordelen!FerryG schreef:Wel, op die website wordt inderdaad een oplossing geboden voor het probleem van brommobilisten.
Wie of wat is TS???
En nog iets: ik zou je op de hoogte houden... Tomtom heeft nog steeds niets van zich laten horen.
En nog iets: ik zou je op de hoogte houden... Tomtom heeft nog steeds niets van zich laten horen.
Is er een moderator in de zaal!
Uit dit topic is een aantal berichten verwijderd. Deze gingen over het al dan niet mogen plaatsen van hyperlinks. Inmiddels is de hyperlink uit het eerste bericht verwijderd. Gelieve on topic verder te gaan a.u.b.
Update:
Er zijn al 5 werkdagen voorbij en ik heb nog geen antwoord van TT.
Wel heb ik vandaag een toevoeging erbij gezet. Misschien rekenen ze nu vanaf vandaag en denken ze dat ze tot woensdag hebben om te antwoorden.
Er zijn al 5 werkdagen voorbij en ik heb nog geen antwoord van TT.
Wel heb ik vandaag een toevoeging erbij gezet. Misschien rekenen ze nu vanaf vandaag en denken ze dat ze tot woensdag hebben om te antwoorden.
Het is simpelweg tegen de forumregels.Hier stond eerst een link naar een site over dit onderwerp, maar sommige personen verdragen dat niet, zelfs als dat een niet-commerciële site is.
Mukkiefuk, dat onderwerp is gepasseerd. Graag alles lezen voordat je praat over dingen zonder de feiten te kennen.TROS Radar schreef:Uit dit topic is een aantal berichten verwijderd. Deze gingen over het al dan niet mogen plaatsen van hyperlinks. Inmiddels is de hyperlink uit het eerste bericht verwijderd. Gelieve on topic verder te gaan a.u.b.
Zucht.. Mijn post gaat toch over je edit van je tekst. die heb je zelf ge-edit nadat een Admin terecht je link heeft weggehaald. Jij quote daarna een stuk waar ik het weer totaal niet over heb.FerryG schreef: Mukkiefuk, dat onderwerp is gepasseerd. Graag alles lezen voordat je praat over dingen zonder de feiten te kennen.
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal.
Dat is niet waar. Ik had de link al lang verwijderd voordat de admin hier iets schreef. Als je alleen maar onzin kunt zeggen, blijf dan liever weg!mukkiefuk schreef:Zucht.. Mijn post gaat toch over je edit van je tekst. die heb je zelf ge-edit nadat een Admin terecht je link heeft weggehaald. Jij quote daarna een stuk waar ik het weer totaal niet over heb.FerryG schreef: Mukkiefuk, dat onderwerp is gepasseerd. Graag alles lezen voordat je praat over dingen zonder de feiten te kennen.
Volgens mij snap je het zelf niet helemaal.
Tomtom heeft vandaag gereageerd en ze schijnen interesse te hebben. Een definitieve uitslag is er nog niet.
Uitslag: ze "mogen" dat de klanten niet laten doen. Dat is iets voor de software-afdeling. En dat gaan ze ook doen, maar ze weten niet hoelang dat nog gaat duren.