LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis upgrade naar Win Vista Home Prem. voor Medion klanten

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Joop Versteeg

Gratis upgrade naar Win Vista Home Prem. voor Medion klanten

Ongelezen bericht door Joop Versteeg »

Op 29112006 een Medion PC (MD8818) gekocht , met couponkaart voor een gratis upgrade naar Windows Vista Premium. Op 05022007 zijn de kosten voor deze CD (€ 19,95 voor verzending en administratiekosten) per creditkaart overgemaakt aan Medion onder vermelding van COA en S/N. Per omgaande kreeg ik de mededeling, dat het betaalde object voor de tweede week van maart afgeleverd zou worden. Begin april nog steeds geen upgrade op CD van Windows Vista Home Premium . Na informatie bij de helpdesk van Medion, waarom het zo lang duurde, kreeg ik te horen u moet maar contact zoeken met de firma Buhl ( [www.buhl.de ) in Duitsland. Klantvriendelijker kon het zeker niet. Eind april heb ik contact gezocht met deze uitvoerder voor Medion. Tot mijn verbazing kreeg ik van Buhl te horen dat er nog een keer betaald moest worden voor hetzelfde COA en S/N. Tot aan begin augustus is er, achteraf gezien, een zinloze discussie geweest met Buhl over de afwikkeling/verzending van de betaalde CD voor upgrading naar Windows Vista Home Premium. Met als uiteindelijk resultaat, dat de termijn voor bestellen nu ineens verstreken is. Midden augustus heb ik maar weer eens contact gezocht met de helpdesk van Medion en mijn beklag gedaan over de bedenkelijke wijze hoe ik door Buhl met een kluitje het riet ben in gestuurd, door toedoen van Medion.
Eind augustus kreeg ik van de Medion helpdesk te horen, dat de in febr. betaalde CD voor upgrading naar Windows Vista Home Premium (ID[|#231263#107243#4290132#|] door een calamiteiten afdeling verder afgewikkelde zal worden met de mededeling, dat de CD verstuurd is naar mijn huisadres. Inmiddels zijn er 10 weken verstreken en zijn aan de helpdesk vier herinneringen gestuurd met de vraag: WAAR BLIJFT MIJN BETAALDE CD VOOR UPGRADING NAAR WINDOWS VISTA Home PREMIUM. Op deze vier keer gestelde vraag wordt gewoon niet gereageerd. Wat een service zeg!!!
De afwikkeling van deze zaak, die nu al 10 maanden duurt, is gewoon schandalig. Ik heb me met schandalig nog zachtjes uitgedrukt. Deze, door de helpdesk van Medion uitgevoerde tactiek om de klant die te lang vast houdt te laten barsten is niet alleen een vorm van none quality, maar is er meer een van ongelikte schofterigheid hoe je een klant gewoon laat barsten, die betaald heeft voor verzending van een gratis upgrade op CD van Windows Vista Home Premium.

Joop Versteeg

Re: Gratis upgrade naar Win Vista Home Prem. voor Medion klanten

Ongelezen bericht door Joop Versteeg »

Vervolg op geplaatst bericht van 15 Nov 2007 19:36 door Joop Versteeg

Na 10 maanden oeverloos gecommuniceerd te hebben met de helpdesk van Medion en Buhl (Duitsland) betreffende de levering van een Windows Vista Home Premium, tegen de verzendkosten van € 19,95 is Medion in Panningen eindelijk overstag gegaan en heeft het Customer Intervention Team van Medion op 28-11-2007 mij de DVD met Win Vista Prem. + COA sticker toegestuurd.
Zo zie je maar weer, dat je je niet (lees nooit) door een helpdesk en/of een zogenaamde calimiteiten afdeling van Medion het bos in moet laten sturen.

Gesloten