Op 20 juli heb ik een bestelling gedaan bij DELL en op 23 juli heb ik mijn order gecancelled gezien de ervaringen van andere. De levertijd duurde bij sommige 2 maanden etc. Sindsdien heb ik mijn geld dus teruggevraagd maar elke keer als de helpdesk mij om meer informatie vraagt en ik dat daarna geef, blijven ze stil en krijg ik nooit een bevestiging dat ze mijn geld daadwerkelijk terugsturen. Ze hebben mij gevraagd om ordernummers (Waarvan ik er 2 gekregen heb op 1 of andere manier) en nadat ik die geef, hoor ik verdacht niks meer. DELL weigert dus na 4 maanden nog steeds mijn geld terug te geven en hoopt dat ik niks meer van me laat horen door mij gewoon te negeren. Dit is ronduit slecht en ik kan hier dus niks tegen doen?
Wat kan ik hier tegen doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grootste problemen met DELL
Grootste problemen met DELL
Laatst gewijzigd door Mtjeh op 19 nov 2010 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Grootste problemen met DELL
Bij bestellen en betalen word de computer gemaakt en wat waren de annuleringsvoorwaarden?
vooraf informeren is altijd beter en annuleren is vragen om problemen aangezien normaal leveren bij hun al een puinhoop is.
vooraf informeren is altijd beter en annuleren is vragen om problemen aangezien normaal leveren bij hun al een puinhoop is.