LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] H.P. Photosmart 735 digitale camera

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Peter Breugelmans

H.P. Photosmart 735 digitale camera

Ongelezen bericht door Peter Breugelmans »

Ik ben een en al lof over de Firma H.P.

Ik had in novemver 2003 een H.P. digitale camera Photosmart 735 gekocht, deze was na niet in orde.
Ik kreeg bij Office center een nieuwe omdat deze binnen de garantie was, maar helaas had deze camera hetzelde mankement als de eerste,ik weer naar Office center, maar die kon niets meer doen omdat die ervanuitgingen van de aankoopdatum van eerste camera.Ik moest van conact opnemen met H.P. Ik kreeg van H.P een gerepareerde HP fotosmart 735, maar helaas weer defekt.
Na 3 van deze cameras was ik het zat, ik hoefde dit type niet meer, en HP Nederland niets meer voor mij kon doen kreeg ik een telefoon nummer van H.P. Belgie, daar heb ik mijn probleem uitgelegt.
Na eenige minuten kreeg ik als antwoord dat ik van HP een ander type, (veel duurder )photosmart 930 kreeg zonder bijbetalling.
Dus ik ben geweldig te spreken over de service van H.P., in mindere maten over die van Office center.

mvg. Peter Breugelmans

K-Fries

Re: H.P. Photosmart 735 digitale camera

Ongelezen bericht door K-Fries »

Toch kan ik het standpunt van Office Center wel begrijpen.

In eerste instantie hebben ze de camera nog omgeruild. Dit hoeven ze niet te doen. Bij de aankoop van de camera bent u akkoord gegaan met de garantiebepalingen. Dat wil zeggen dat de garantieafhandeling via HP gaat. Ze hebben Pick up en return garantie. Thuis ophalen meenemen en maken of gelijk omruilen voor een gereficeerd (gerepareerd) exemplaar. Dit is mijns inziens de beste service die een fabrikant de klanten kan bieden!

Als u buiten de garantie nog een keer een probleem hebt, hetzelfde probleem of niet, moet u zich zowieso tot de fabrikant wenden.

Mijn mening is dat Office Center u uitstekende service heeft verleent door de camera om te ruilen. En dat geld ook voor HP zoals u zelf ook al aangeeft. Zij hebben u een camera toegezonden met een 5.1 megapixel resolutie in plaats van een 3.24 megapixel resolutie zols uw oude Photosmart 735.

Hopelijk beleefd u veel plezier aan uw Photosmart 935.

K-Fries

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De leverancier is ten allen tijde verantwoordelijk, immers zij hebben jou het product verkocht en niet de fabrikant, maar dat de fabrikant het product omgeruild heeft is inderdaad service.

Dus K-vries, hetgeen jij zei klopt van geen kant, hoe je aan die onzin komt mag joost weten.
Afijn je weet nu hoe het zit, dus goed onthouden dan maak je niet weer de fout.

@tje

Ongelezen bericht door @tje »

Ja K-Fries daar heeft gast wel gelijk in. Office-center had de camera in moeten nemen, op moeten sturen, wachten tot ie terug kwam en dan weer aan de klant uitleveren.

Klinkt mischien heel dom....... Maar K-Fries zijn metode lijkt me beter en sneller of niet?

Gesloten