LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hele slechte service ACER!!!! nooit meer een acer voor mij.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
simoontje231

Hele slechte service ACER!!!! nooit meer een acer voor mij.

Ongelezen bericht door simoontje231 »

Ik heb 21 Sept 2007 een acer aspire 7520 laptop gekocht van 778 euro.
Hij werd heel snel warm en dan moest je er echt wat onder leggen want je verbrande gewoon je benen aan de laptop zelfs door je kleren heen.
Begin Sept 2009 deed ik mijn laptop aan en na 5 min,zei hij pats en deed helemaal niks meer. :evil:
Een zwart scherm en alleen 2 knipperende lampjes.
Je kon hem alleen uitzetten door de accu eruit te halen.
Ik heb hem weggebracht naar een computerwinkel in de buurt en die vertelde me dat het moederbord kapot was,en ze vertelde me dat ik dan net zo goed een nieuwe kon kopen want het koste veel geld om hem te laten maken.
Ze vertelde dat zij daar de spullen niet voor hadden maar omdat hij nog onder de 2 jaar zat ,kon ik beter contact opnemen met Acer.
Nou dat heb ik geweten ook. :oops: :oops: :oops:
Ik heb diverse keren gebeld naar Acer en werd van het kastje naar de muur gestuurd. :?
De 1 deed net of die er geen verstand van had en de ander deed of die het probleem niet zag.
Toen maar mailen en doorgaan met mailtjes sturen en dan maar gezegt dat ik radar of kassa erachter ging zetten.
Toen mocht ik ineens contact maken met de technische dienst,dan kan het ineens wel. :cry:
Uiteindelijk in contact gekomen met de TD en uiteindelijk mocht ik hem na veel 5en en 6en opsturen.
UPS kwam aan de deur en hop laptop mee.
Na dagen ,weken niks gehoord te hebben kreeg ik ineens een rekening.
Of ik even 350 euro wilde betalen anders kreeg ik hem niet terug of ik moest hem retour laten sturen maar dan als nog 55 euro betalen of ze deden hem vernietigen. :twisted: :twisted:
Maar daar was ik het natuurlijk niet mee eens dus weer contact opgenomen en hij vertelde me dat hij ging kijken of hij coulance toe kon passen.
Uiteindelijk het verlossende woord........... ze konden alleen maar kosteloos reparen of coulance toepassen als ik mijn telefoonrekening liet zien waarop staat dat ik hun gebeld heb.
Beetje raar gedoe zo,daar kon ik niks mee want ik heb gebeld met een prepaid toestel dus niks geen telefoonrekening.
Nou ze gingen kijken wat ze konden doen.
Maar vandaag kreeg ik weer mail of ik dan maar ff 250 wilde overmaken dan deden ze hem maken.
Een coulance dus van 20% en dat voor zo'n groot bedrijf.
Ben dus al vanaf Sept 2009 bezig met dit en vandaag 22 Janu 2010 zeggen ze alsnog dat ze verder niks voor me kunnen doen.
Wat een enorme slecht service van ACER!!!!!!!
Ben helemaal klaar met dit bedrijf. :evil: :evil:
Maar nu ik al deze klachten lees op dit forum ben ik dus niet de enige. :(

Wat een slecht bedrijf is Acer en wat een slechte service.
Ik heb me laptop terug geeist zonder kosten en dat doen ze,zeggen ze!!!
Of het goed komt zal mij benieuwen.
Maar al met al zit ik nog steeds met een kapotte laptop die nog geen 2 jaar erop heeft zitten.
Echt dit bedrijf verdiend het niet eens om nog te bestaan.
Voor mij dus nooit maar dan ook nooit meer een ACER.

En aan de reacties en forummailtjes tezien zijn dat vele mensen met mij eens!!!

mukkiefuk

Re: Hele slechte service ACER!!!! nooit meer een acer voor mij.

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Is de computerzaak waar je bent langs gegaan ook het verkooppunt?
Als dat zo is dan is het je laten afschepen met een 'je-moet-bij-acer-zijn-verhaal' je grootste fout geweest. Gezien de leeftijd van de laptop is je leverancier verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijk product. Jou laptop is non-conform en daarom zou je leverancier moeten zorgen dat de laptop gerepareerd dan wel vervangen wordt.
Met Acer heb je niets te maken.

simoontje231

Ongelezen bericht door simoontje231 »

Nee dit is niet de zaak waar ik hem gekocht heb!!
Dus hun kunnen niks voor mij doen ,het is een computer reparatie bedrijf.

Dus ik heb me niet laten afschepen!!!

mukkiefuk

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Dan rest mij deze tip te geven: Ga naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Want... met Acer heb je niets te maken.

Gesloten