LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] helpdesk Dynabyt
helpdesk Dynabyt
Ik heb op 7 febuari bij Dynabyte in Tilburg een pc gekocht van 1400 euro met aan huis service en helpdesk. Bij thuiskomst en na het installeren kon ik niet internetten..ik heb toen de helpdesk gebeld en gevraagd wat te doen. De medewerker stuurde mij naar de instellingen en vroeg of er een vtje was aangeklikt ik zei ja en hij vroeg doet ie het nu..ik zei nee...hij zei dan kan ik niets voor u doen we geven het door. En wat denk je op 4 maart dus na heel heeel veel dagen bellen ze...Ja had na 2 weken zelf het probleem al opgelost. Dus die helpdesk van dynabyt is SUPER SUPER slecht en traag...wat heb ik een spijt daar gekocht te hebben....daar is de slogan PC gekocht klant AF. Toen ze belde werd ik dus erg erg kwaad..na zoveel dagen wat een vervelend zeg ( sorry)
Re: helpdesk Dynabyt
De helpdesk van Dynabyte weet heel veel over de computers van Dynabyte! (sommige mensen moet je het voorzeggen)
Nou heb je een hele grote muil, maar het is niet in je opgekomen om je provider te bellen??? Het is niet in je opgekomen een terug te gaan naar de winkel??? Raar mannetje ben jij zeg. Die gasten van Dynabyte Tilburg hebben geluk dat ze zo'n akelig mannetje als klant kwijt zijn....
Nou heb je een hele grote muil, maar het is niet in je opgekomen om je provider te bellen??? Het is niet in je opgekomen een terug te gaan naar de winkel??? Raar mannetje ben jij zeg. Die gasten van Dynabyte Tilburg hebben geluk dat ze zo'n akelig mannetje als klant kwijt zijn....
De helpdesk van Targa is heel deskundig!
Ze nemen de tijd voor je!
Het is een gratis nummer!
Dus ik wil maar zeggen......
Quote Bé:
Lekker off-topic, Bé ! ! ! ! !!
Lekker off-topic, Bé ! ! ! ! !!
Ik ben het eens met meerdere mensen die slechte ervaringen hebben met genoemde help-desk men is vrij onbeschoft en echt goed helpenis er niet bij. Overigens dynabyte heeft de slogan ''one stop computer shop'' dat klopt als je er één keer bent geweest kom je er nooit meer
De helpdesk van Dynabyte wordt geleverd door:
Wolfson
Bergambachterstr 1
2871JB Schoonhoven
0182 321111
Lorentzpln 47-
1171BB Badhoevedorp
020-6550655
www.wolfson.nl
info@wolfson
1