LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kan dit.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Moppentappers

Re: Hoe kan dit.

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Je kunt bijlagen gewoon naar het venster slepen ;)
En er staat geen grote knop bijlage
nouja, als je vragen hebt meld het maar

d3R

Ongelezen bericht door d3R »

probeer het is via de webmail van hetnet, lukt het daar op jou adres met jou internetverbinding wel dan ligt het probleem in je pc.
lukt het niet probeer het dan via je webmail op een andere locatie/internetverbinding, als het dan wel lukt ligt het in je internetverbinding. lukt op een andere locatie/internetverbinding ook niet via jou webmail dan ligt het probleem in je mailbox, of je provider is geblacklist door chello. dit eerst even checken door te proberen te mailen met verschillende mailboxen van het net naar verschillende mailboxen van chello.

overigens zijn er wel wat websites die deze blacklists kunnen uitlezen, mailservers maken vaak gebruik van deze blacklists.

edit: als het met een andere mailclient dus wel lukt dan ligt het aan een instelling in je outlook express; of evt VS/FW

Geoffrey

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Wat je eens aan je relaties met Chello zou kunnen vragen is of de e-mail wellicht in de map met spamberichtjes is terechtgekomen. Ik vermoed namelijk dat Chello wat acties loslaat op binnenkomende e-mail om te kijken of het spam is ja of nee. Het mailprogramma Thunderbird stuurt volgens mij e-mails met zogenaamde "beveilige wachtwoordverificatie", wat Outlook niet standaard doet. Mogelijk filtert Chello hierop, waardoor mailtjes zonder die beveiligde wachtwoordverificatie als spam worden aangemerkt, en in de aparte spam-map terechtkomen bij de ontvanger.

Ik heb dit echter nooit echt getest. Het probleem met Chello-gebruikers heb ik niet, om eerlijk te zijn.

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Grote kans dat de oorzaak is dat iemand in je IP range (zeg maar straat, voor de leken) of iemand in de ontvanger zijn IP range, een notoire spammer is en dat de range door de provider geblokkeerd wordt. Als een huisnummer veel reclame stuurt, komen ze de post in de hele straat niet ophalen/afgeven.

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

allemaal fout, want anders zou thunderbird dit allemaal ook niet kunnen
ik denk eerder dat het gewoon aan het protocol ligt waarmee chello e-mail afhandelt

Gesloten