LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kwetsbaar zijn digitale camera’s?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
herman

Hoe kwetsbaar zijn digitale camera’s?

Ongelezen bericht door herman »

Hoe kwetsbaar zijn digitale camera’s? Digitale camera’s gaan als warme broodjes.
Ik heb nu drie jaar ervaring en die waren niet bijster positief. Wat ik me afvraag, hebben anderen dit ook? .
Sinds aug 2002 ben ik in het bezit van een Fuji F401. Daarvoor heb ik digitale ervaring opgedaan met een Ricoh RDC6000. Een digitale ramp! Ook de service van Ricoh was een ramp!
Deze Fuji daarentegen beviel me uitstekend. Een goede scherpte en veel mogelijkheden. Ik heb hem gekozen omdat hij zo lekker compact is maar ook omdat het model er erg goed uitziet. Na 13 maanden intens gebruik kreeg ik problemen. Bij het starten kreeg ik op de display geen zoekerbeeld maar de letters DSC, wat erop duidde dat hij ingesteld stond als harde schijf en kon ik niet meer fotograferen. Na het raadplegen van de helpdesk van Fuji (werkte uitstekend) adviseerde men mij de camera op te sturen. Binnen twee weken kreeg ik een nieuwe camera retour. Een nieuw model. De F410. Ondanks dat de garantie was verlopen, hoefde ik niets te betalen. Omdat deze camera met een DX geheugen werkt en de vorige met smart media- ik had een 64MB kaartje meegezonden- had men er ook een nieuw 64MB DX kaartje bij meegestuurd.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden men met de geboden service. Fuji heeft het geweldig afgehandeld. Proficiat! Toch blijf ik zitten met de vraag; Hoe kwetsbaar zijn digitale camera’s?

Gast

Re: Hoe kwetsbaar zijn digitale camera’s?

Ongelezen bericht door Gast »