Bij de aanschaf van HP 350+HP 351 cartridge liep ik recent tegen een aanbieding aan bij Mediamarkt. Er stond SAVE en koop 2 in 1 voor 34,99 euro. Toch maar eerst even kijken of dat correct is en ik vergelijk de 2 losse prijzen met de zogenaamde voordelige verpakking. Als ik ze los koop kost me dat 30,98 euro.
Dus ben ik 4 euro goedkoper uit om ze LOS te kopen en de SAVE-verpakking blijkt
dus een stuk duurder te zijn. Inhoud was exact hetzelfde qua losse verpakking.
Ik heb de afdelingschef gevraagd bij Mediamarkt, wat de reden was van deze
grandioze aanbieding en die legde de schuld bij HP, omdat de prijzen worden bepaald door HP en niet door de mediamarkt.
Niet iedereen zal kijken of de aanbieding ook ECHT een aanbieding is. De afdelingschef snapte niet dat ik het zeer misleidend vond om dan SAVE op de verpakking te vermelden, terwijl men duurder uit is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HP aanbieding SAVE Injekt Print Cartridge 2 in 1= misleidend
Re: HP aanbieding SAVE Injekt Print Cartridge 2 in 1= misleidend
Kom op, dit komt toch vaker voor.
Ga eens in een winkel en kijk om je heen, daar zitten deze prijsverschillen ook in de producten.
Je hebt het toch goed gedaan, en deze dingen vergelijkt, dus in mijn ogen kan het niet beter!
Ga eens in een winkel en kijk om je heen, daar zitten deze prijsverschillen ook in de producten.
Je hebt het toch goed gedaan, en deze dingen vergelijkt, dus in mijn ogen kan het niet beter!
-
jeanne-veghel
Re: HP aanbieding SAVE Injekt Print Cartridge 2 in 1= misleidend
tennis schreef:Kom op, dit komt toch vaker voor.
Er zijn klanten die gewoon aannemen, dat wat er op de
verpakking staat ook klopt.
Door goed op te letten had Willy.T in de gaten dat het voordeel
duidelijk niet aanwezig was.
Ik vind het best misleidend als er wordt gesproken dat men goedkoper
uit is als men 2 in 1 koopt, terwijl dat niet zo is.
Hoeveel klanten kopen zo'n pakket en denken
dan goedkoper uit te zijn.
Het zou niet nodig moeten zijn om eerst uit te zoeken
of de bewering wel klopt en men dan geld heeft bespaard door de aanbieding
te kopen.