LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP actie Dig.Camera + gratis 64MB geheugen

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Reggie

HP actie Dig.Camera + gratis 64MB geheugen

Ongelezen bericht door Reggie »

Wie heeft ook slechte ervaringen met de HP aktie in december jl.; bij aankoop van een dig.camera (HP735) krijgt men gratis een 64MB geheugen kaart.

valkuil: je krijgt de kaart niet bij je aankoop, want bij de kassa blijkt dat je wel eerst even een bericht moet sturen naar HP om dit kaartje aan te vragen.

hiermee begint een lange weg, want HP kan niet leveren, die maanden lijkt te gaan duren.

heeft er iemand WEL een geheugenkaart gekregen?
of heeft iemand een tip?

Gast

Re: HP actie Dig.Camera + gratis 64MB geheugen

Ongelezen bericht door Gast »

Mischien zie ik het verkeerd, maar je krijgt een gratis geheugenkaart?
HP heeft alleen wat moeite met leveren en jij gaat gelijk hier boos zitten doen?

Je KRIJGT een GRATIS geheugenkaart.
(lees die laatste zin een paar keer goed door!

Bert Huisman

Ongelezen bericht door Bert Huisman »

Ja, ik denk dat als je iets gratis krijgt geleverd, en men vraagt je om iets van moeite te doen om het te verkrijgen, niet moeilijk moet doen. Wat is de tegenwaarde van zo'n kaartje wel niet? Eurootje of 25 of zo?
Niet zeuren! :wink:

elko

Ongelezen bericht door elko »

In december heb ik een camera en printer besteld, copietje van de rekening en formulier ingevuld en netjes opgestuurd vlak voor kerst.
Nog voor de jaarwisseling kreeg ik netjes alles thuis bezorgd.
Het kost wat moeite om de envellop te vullen - maar dan krijg je ook wat. Alles werkt trouwens goed.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het blijkt dat er wereldwijd een tekort is aan dat type memory, HP kan hier dus niets aan doen. Een ieder die nog wacht sturen ze een briefje met uitleg en ter compensatie van het lange wachten krijg ik een extra pak fotopapier. DAT is pas service!

Arend

Gesloten