@ LD HMM auto voorruit met een laptop beeldscherm vergeliken , hoef dr niks erbij te zeggen. verklaar jij maar eens waarom een harde schijf opeens niet meer werkt na 2 maanden, en kom niet met laten vallen of door onbewust tikken uitdelen. ik heb niet eens buitenkant schade.. trouwens als ik zou twijfelen dan zou ik wel naar mijn verzekering gaan. maar ik weet dat ik zuinig op mijn laptop bent.geweest. weet 200% dat het niet door mij komt. VOOR DE DUIDELIJKHEID eerst begon hardescijf te begeven en na paar dagen krasjes op beeldscherm.TROUWENS als ik mijn laptop open en weer dicht doe DAN worden die krassen groter.
Hé ik heb het ook niet over de HDD van je laptop maar over de krassen en "vlekken" zoals jij ze noemt. De url die ik gepost heb is van een gebarsten scherm van een LCD tv.
Doordat jij het scherm open en dicht doet komt er druk op het scherm en gaat de vloeistof erachter "vloeien". Ik kan me niet voorstellen dat je dit nog nooit gezien hebt. Nooit een LCD horloge, of ander LCD apparaat gesloopt toen je klein was?
De winkel kan je toch ook laten zien dat het scherm gebarsten is of niet?? Tevens kan een HDD fabrikant eventueel aan de SMART functie uitlezen of er schok schade is: 191 BF: G-sense error rate Frequency of mistakes as a result of impact loads.
Vraag me af welke verzekering dit voor je zou dekken?