LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP Omnibook

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

HP Omnibook

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Januari 2003 heb ik bij Office Centre een labtop gekocht voor ongeveer Euro 1300,00 incl BTW. September 2004 is mijn beeldscherm defect geraakt en ik kan de labtop niet meer gebruiken zonder een apart scherm aant te sluiten. De reparatie kost volgens opgave van HP Euro 843,71. Een bedrag wat geheel niet in verhouding ligt met de aankoopwaarde van de labtop. De garantie is 1 jaar en dus verlopen. Mijn verhaal naar HP dat binnen 2 jaar een dergelijke reparatie binnen de coulance moet vallen vindt geen gehoor. Is er iemand die een dergelijk geval aan de hand heeft (gehad)?

Graag advies!

vriendelijke groet,

Paul

Gert K.

Re: HP Omnibook

Ongelezen bericht door Gert K. »

Ik kan een 'oud' verhaal gaan ophangen, "van je hebt voor dat bedrag recht op een redelijke garantie/service........." en een je mag er vanuit gaan, dat een computerscherm langer moet kunnen meegaan dan 2 jaar.....". Het is de belofte van veel 'lucht', dit vooral bij je aanschaf van een dure computer.
Een computerfabrikant levert dezelfde computer een jaar later al niet meer, of het aanschafbedrag ligt aanzienlijk lager (veelal lager als de door jouw genoemde reparatiekosten).
Het is een rare ontwikkeling, vooral na de invoering van nieuwe europese regels met als doel de klant te beschermen.

:roll:

Gesloten