LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HP ondersteuning

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gerald

HP ondersteuning

Ongelezen bericht door gerald »

Zijn er nog meer mensen die klachten hebben over de slechte ondersteuning, o.a. slechte telefonische bereikbaarheid

Miranda

Re: HP ondersteuning

Ongelezen bericht door Miranda »

Niet de telefonische ondersteuning. Maar heb er inderdaad klachten over. Ik had tijdje terug problemen met de printer. Ik eerst op Internet gekeken of daar geen oplossing te vinden was, die was er wel maar hielp niet zeg maar. Toen gemaild. Niets meer over gehoord, ik heb wel een enquête ingevuld. Maar goed, dan maar bellen. Ik eerst bellen naar het nummer dat ik volgens Internet moest bellen: nee u moet naar dat en dat nummer bellen. Toen daar weer heen gebeld, nee toch naar dat eerste. Bij elkaar 30 minuten aan de lijn gehangen om toch maar te horen dat ik naar het 1e nummer moest bellen. Gedaan, oplossing gekregen, geen tijd voor gehad om uit te proberen. Gelukkig weet mijn vader iets van pc's af en toen hij toevallig langskwam heeft hij er naar gekeken. Bleek dus dat de instellingen op zwart wit moesten staan, en niet op kleur. Maar goed, dát hebben ze dus niet gezegd als oplossing bij HP. al met al niet echt tevreden...

resp00117253

Ongelezen bericht door resp00117253 »

Ik ben juist heel tevreden over HP.

Ik had bijna een jaar geleden een digitale camera gewonnen en ik vond dat hij nu minder goed ging functioneren.
Ik belde met het probleem en nog geen week later werd er een splinter nieuwe camera bij mij thuis afgeleverd en die mocht ik een week uitproberen.
Daarna kon ik de courier bellen om mijn defecte camera op te halen.
Ik hoefde er de deur niet voor uit en heb nog geen 5 minuten aan de telefoon gezeten.
DAT VIND IK KLASSE, HOOR !!!!

Thea Veldhuyzen Veenendaal

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

zo kan het natuurlijk ook. maar het is misschien maar net hoe de regels van HP zijn, en mijn printer was nogal oud. misschien waren ze op de afdeling waar ik belde wat minder deskundig... ze gaven gewoon de oplossing van internet...

ejwedje

Ongelezen bericht door ejwedje »

Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met HP. Ik heb alle apparatuur van HP en enkele keren de helpdesk gebeld. Werd perfect en snel geholpen. CD's met backup software was byzonder snel geleverd.
Ik heb hen zelfs een keer voorgedragen voor de warme douche

gerald

Ongelezen bericht door gerald »

Ik heb gewoon pech gehad om "geholpen" te worden door een onwillige medewerker van HP.
Inmiddels heb ik inderdaad een oplossing gekregen voor mijn probleem, dankzij een betrokken medewerker van HP :D

Gesloten