Vanmiddag nieuwe bovengenoemde laptop ontvangen. Na ca. 2 uur het systeem uitgepakt, aan de prik en uitpakken. Tot dusver ok. Daarna wilde ik een herstelpunt maken dat ging goed maar direct daarop een blauw scherm en niets meer. Laptop uit en opnieuw gestart. Foutmelding dat explorer niet goed functioneerde zoek fouten. Ook niets. Weer uit weer aan en uit zichzelf gaat het systeem gewoon uit. Heeft iemand ook deze ervaring?? Zoja, hoe heb je dit opgelost. Zelf denk ik deze laptop morgen weer te retourneren.
Andere vraag. Kun je ongestraft XP erop zetten ipv. Vista?? Graag advies
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HP Presario CQ60-100ED
-
Re: HP Presario CQ60-100ED
Gewoon retourneren onder DOA, je kunt wel proberen het te repareren maar uiteindelijk is dat alleen maar lastig. Is er een specifieke rede waarom je vista door XP wilt vervangen? Sinds Service pack 1 is het allemaal zo brak niet meer.
Waarom niet?Andere vraag. Kun je ongestraft XP erop zetten ipv. Vista?? Graag advies
Als er voor die laptop gewoon XP drivers zijn is dat geen probleem.
Waar je wel goed op moet letten:
Als je zelf XP erop gaat zetten, kun je in ieder geval niet meer bij de fabrikant en bij de winkelier om support vragen als er problemen met Windows zijn.
Op de hardware heb je wel gewoon garantie.
Foutmelding dat explorer niet goed functioneerde zoek fouten. Ook niets. Weer uit weer aan en uit zichzelf gaat het systeem gewoon uit. Heeft iemand ook deze ervaring??
Heb je die problemen ook als je de computer opstart in de veilige modus?
Zo nee:
Heb je als virusscanner Norton erop staan?
Als je Norton erop hebt staan, gelijk eraf halen. Norton was in het verleden best goed, de laatste jaren vertraagd Norton de computer ontzettend en kan ook dergelijke klachten die jij hebt veroorzaken.
Beste Erica,
Deze nieuwe terug brengen want XP is niet de oplossing.
Als je deze enkele maanden had, oke, maar nu niets doen.
Wel is het verwijderen van Norton anti virus wat elke PC traag en langzaam maakt raadzaam.
De meeste gebruiken Anti Virus Grisoft 8.0 Free Nederlands!
AGV 8.0 free is gratis te downloaden en werkt beter.
Maar zorg eerst voor een goede laptop.
Repareren hoef je niet te accepteren en het beste is deze in de winkel voor verlaten te controleren.
Ik heb zo een monitor met dode pixels geweigerd en na thuiskomst was dit lastiger geweest!
Ik test dit soort apparaten altijd in winkel en wil nooit meer 2x rijden.
Verder kan de verkoper je helpen als iets fout zou gaan.
Als ze dit niet willen koop je gewoon dit soort apparaten bij een speciaalzaak die tenminste zelf kan herstellen!
Deze nieuwe terug brengen want XP is niet de oplossing.
Als je deze enkele maanden had, oke, maar nu niets doen.
Wel is het verwijderen van Norton anti virus wat elke PC traag en langzaam maakt raadzaam.
De meeste gebruiken Anti Virus Grisoft 8.0 Free Nederlands!
AGV 8.0 free is gratis te downloaden en werkt beter.
Maar zorg eerst voor een goede laptop.
Repareren hoef je niet te accepteren en het beste is deze in de winkel voor verlaten te controleren.
Ik heb zo een monitor met dode pixels geweigerd en na thuiskomst was dit lastiger geweest!
Ik test dit soort apparaten altijd in winkel en wil nooit meer 2x rijden.
Verder kan de verkoper je helpen als iets fout zou gaan.
Als ze dit niet willen koop je gewoon dit soort apparaten bij een speciaalzaak die tenminste zelf kan herstellen!
Het is echt niet te geloven dat ieder achterlijke boer die niet eens weet wat een hardeschijf is gewoon zomaar zn hartje hier op de radar forum kan gaan luchten door boos te doen en te dreigen het product te retouneren. alsjeblieft zeg daar zijn programma's en websites als radar toch niet voor gedient. neem een computer cursus zou ik zeggen.
-
Ach en jij bent als computerexpert geboren ?
-
Iedereen, van ubernoob tot zwaar overdreven wizzkid moet hier terecht kunnen. Als een TS zelf schuldig lijkt of onredelijk is dan wordt die persoon daar absoluut op gewezen en soms zelfs onder vuur genomen.
Ik deel jouw mening, Mark32 dan ook absoluut niet.
Ik deel jouw mening, Mark32 dan ook absoluut niet.