LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik ben gehackt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
harryB

ik ben gehackt

Ongelezen bericht door harryB »

hoi ik ben gehackt,
maar mijn grote vraag is ....... HOE KOM IK ERVANAF???

please is er iemand die me kan helpen

bvb bedankt

heksje

Re: ik ben gehackt

Ongelezen bericht door heksje »

Ligt eraan wat voor virus je heb en heb je wel een goede virusscaner dan kan je precies zien wat voor virus en als je dan naar http://www.virusalert.nl/ gaat daar staan heel veel virussen op. En ook remove tools voor die virussen. En als dat echt nie echt helpt dan je pc formateren.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dit probleem heb ik ook gehad. Het gaf erg veel narigheid en er is slechts één manier om er af te komen, nl. de hele computer opnieuw installeren. Ik heb het anti virus programma van Norton er ook gelijk op gezet, een spyware killer, een firewall en bovendien een extra service van de provider geïnstalleerd. U kunt dit voor een kleine vergoeding bij Uw provider aanvragen en dat bespaard een hoop narigheid.

Groetjes Hans.

Dik

Ongelezen bericht door Dik »

koop een goede firewall en zorg dat je die goed gebruikt.Dik :wink:

harryB

Ongelezen bericht door harryB »

ik heb norton internet securety 2003 lijkt mij wel een van de veiligste

in ieder geval bedankt voor de tips

#_#

Ongelezen bericht door #_# »

Je heb niet veel aan al die pakketten als je niet regelmatig update's uitvoerd, dit moet toch zolangzamerhand wel bekend zijn. Bovendien beschermt een virusscan je niet tegen Hackers maar wel tegen programmaatjes die je computer bereikbaar kunnen maken voor hackers.

Ik heb zelf goede ervaringen met zone alarm van zonelabs. Is nog gratis ook! En vrij makkelijk te configureren om je PC af te schermen voor andere PC's op het internet.

Suc6

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

deze firewall is zeer veilig, veiliger dan die van norton, maar nog steeds geld, als jij de firewall verkeerd configureerd, of de virusscanner niet onderhoud ben je hoe dan ook het haasje...

docowebmasters

Ongelezen bericht door docowebmasters »

Er zijn op Internet ook een aantal Freeware-programma`s
die het zgn.IP-adres van de hacker vermelden wanneer deze probeert jou Pc te hacken,als je dat weet kun je ook op Internet een progje downloaden om bepaalde IP-adressen te blokkeren,deze hebben dan totaal geen toegang meer tot je PC
Een Firewall kan goed werken mits goed geconfigureerd,maar het kan ook problemen geven met het weergeven van bepaalde site`s,dus goed opletten bij het configureren van een firewall.
Ga even naar Google en tik in wat je zoekt er zal best wel het nodige GRATIS te vinden zijn

#_#

Ongelezen bericht door #_# »

Niet alles wat gratis is en je beschermt tegen hackers beschermt je ook echt. Vaak is het middel erger dan de kwaal. Veel van deze programma's staan bol van de spyware en adware af en toe zit er ook nog een trojan in.

Als jij je firewall goed configureert ben je zogoed als onzichtbaar op het net. Je kunt dit testen op de volgende site:
http://grc.com/default.htm
Kies dan voor shieldsup. Je vindt hier verder een enorme hoeveelheid aan informatie over beveiliging.

Suc^6

okmer

Ongelezen bericht door okmer »

ik heb het ook eens gehad 1 van mijn schijfen hellemaal gewistniks stond er meer op . ik heb nu internetsecuretie 2003 van norton er op ,deze werkt prima . ik heb zonlabs gehad werkt ook goed maar moeilijker te configureren vond ik hij is wel gratis maar dan heb je een ouder versie dan de geene waar voor je moet betallen

maar je moet alles wel updaten en natuurlijk ook je bestuurings systeem regematig kijken voor updates daar hou je ook ongewensten dingen buiten. en als je norton 2004 internet security koop heb je ook nog een anti spam er bij .

TheGameMen

Ongelezen bericht door TheGameMen »

Ik zou een firewall van zone alarm aanschaffen of gratis downloaden:

http://www.Zonealarm.com

wat me ook verstandig lijkt is om een virus scanner te hebben.
Als je namelijk backdoors hebt kunnen dat makkelijk deuren zijn voor hackers (niet altijd)

Game :wink:

Gast

Administrator account weizigen, geust blocken, remote assistent uitschakelen, laat windows niet contineu aan op het internet terwijl je niet op het net doet.
Laat je mailbox, websites of andere applicaties open terwijl je geen firewall hebt.
Black koockies, lees alles goed wat er van je gevraagd wordt, en accepteer niet progjes die met verzoeken komen om geinstalleerd te worden op je PC, terwijl je daar niet gevraagd hebt.
Mijd progjes zoals Gator, gamespy, etc etc.

Mag geen reclame maken maar het zijn te veel om op te noemen, kijk maar ff op de onderstaande website, wat je zoal tegen kunt komen.

http://www.spywareguide.com/product_list_full.php

Veel succes

Gast

let aub niet op de typo's tiss al laat.

Gesloten