Ik ben al een tijdje opzoek naar een digitale camra totdat ik in het mediamarkt krantje een aanbieding zag namelijk een olympus digitalecamera C350 3.2 megapixel voor 199 euro. Ik had ook nog even op de site kieskeurig gekeken en daar kwam deze goed uit de test. Alleen hoorde ik van een vriendin dat het schermpje wat wazig is. Wie heeft deze camera ook gekocht en wat vind je er van. En hoe zit het met battery gebruik? Gaan ze snel leeg, kunnen elk type batterijen er in.
Groetjes maria
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik wil een olympus C350 kopen
Re: Ik wil een olympus C350 kopen
Ik heb deze camera al een half jaar en hij maakt mooie foto's. Het schermpje vind ik ook goed (is alleen wat flets, maar niet wazig) en ook groot! De batterijen gaan wel heel snel op, dus koop voor de zekerheid batterijen van boven de 1800 MaH en het liefst 2 setjes.
2 weken geleden heb ik deze camera ook nog voor m'n moeder gekocht bij de Media Markt voor 166 Euro.
2 weken geleden heb ik deze camera ook nog voor m'n moeder gekocht bij de Media Markt voor 166 Euro.
-
Ik heb ook zo een camera, mooie foto`s alleen de batterijen zijn na een week gewoon leeg als je ze in de camera laat zitten. Ik heb toch 2000 mAh, dat moet voldoende zijn zonder flits en tig foto`s lijkt mij.
Marco
Marco
wat let je om gewoon ff de camera van je vriendin te lenen en ff uitproberen...