LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] INVENDER SHOPTODATE FAILLIET

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
AppieAtHome

INVENDER SHOPTODATE FAILLIET

Ongelezen bericht door AppieAtHome »

Ik heb recent van shoptodate van invender (is data becker) gekocht maar lees nu op internet dat deze al sinds JUNI 2005 failliet zijn.
Mijnwebwinkel werkt nu niet meer want de scripts draaien bij invender en dat is dus pleitte. Terugbrengen kon niet, support is weg.

DEZE PAKKETTEN LIGGEN NOG WEL OVERAL IN DE WINKEL!!!!
MAG DAT????

Fenkie

Re: INVENDER SHOPTODATE FAILLIET

Ongelezen bericht door Fenkie »

Op welke site heb je het bericht dat invender failliet is dan gelezen?

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik zie niet echt in waarom Data Becker pakketten niet meer verkocht zouden mogen worden in winkels, nu de makers failliet zijn. De ondersteuning is weg, maar ik vraag me af of die er ueberhaupt ooit is geweest.

Fenkie

Ongelezen bericht door Fenkie »

Ik werk met verschillende pakketten van DataBecker maar ze ondersteunen wel degelijk. Ik heb ondersteuning gevonden op hun website d.m.v. een ticket systeem. Dat werkte prima en heeft mij regelmatig uit de brand geholpen.

Dus het lijkt mij inderdaad vreemd als je een pakket koopt van een failliet bedrijf de ondersteuning er niet meer is. Dit geld voornamelijk voor de pakketten die scripts etc. genereren zoals shop to date etc.

Maar databecker is overgenomen door Invender en volgens mij is dat bedrijf niet failliet. In september is er nog een nieuw programma uitgekomen dus ik denk dat mensen bij www.invender.nl hun verhaal moeten halen.

Gesloten