Ipad2 actie NRC Retouradres onvindbaar en onduidelijk!
Heb meegedaan aan de NRC Ipad2 actie. Na ontvangst apparaat en het uit testen ervan kwam ik erachter dat het niet werkt als je geen draadloos netwerk hebt. Dan is de Ipad2 zo goed als waardeloos. in het contract staat oa: zie Retouradres, maar die is onvindbaar
Contractant heeft na aflevering van de iPad 2 een bedenktijd van 7 werkdagen, waarin de contractant af kan zien van deelname aan de 'iPad 2 actie'. Wanneer de contractant afziet van deelname zal hij of zij de iPad 2 in de originele verpakking en in originele staat retourneren naar het op het aankoopbewijs vermelde retouradres. Pas wanneer de iPad 2 in goede orde door NRC Media BV ontvangen is, zal het 'iPad 2-abonnement' geannuleerd dan wel stopgezet worden.
(aankoopbewijs vermelde retouradres) door NRC Media BV. de crunch zit hem hierin dat het retour adres Ifactors, postbus 7374, 2701 AJ in Zoetermeer is en NRC in Rotterdam zit. Heb een email gestuurd naar info(@)ifactors.nl of dat zij het retour adres zijn van de actie, twee seconde later kreeg ik een bericht niet bezorgbaar. Dat zette mij aan het denken. Heb gezocht op de site van NRC voor retouradres niets gevonden, heb verschillende pogingen gedaan met google zoekmachine geen resultaat. Heb eerst het NRC marketing gebeld die konden mij niet helpen gingen ze niet over, uiteindelijk via de site, bestellen ipad2 mij terug bellen, mijn klacht ingediend over het feit dat er geen retour adres te vinden is, zie mijn tekst. Volgens deze mevrouw waren er wat kleine foutjes gemaakt voor wat betreft het retour adres, die hadden in de doos moeten zitten, niet dus, zij gaf mij een postbus adres zonder naam. stuurt u het maar naar het volgende adres, Postbus 20, 3990 DA Houten. Ik zei normaal staat er ook een bedrijfnaam boven? Ah doet u maar NRC retouradres, heb nogmaals gebeld voor verificatie omdat het me niet lekker zat van ah doet u maar... en de volgende zei, ah Doet u maar Apple servicecentre. ik dacht he?
Ik vind dit zeer vreemd! Krijg wel een riedeltje dat ik verantwoordelijk ben voor verzenden, dat ik het beste aangetekend moet versturen, na controle door NRC of dat er beschadigen zijn aan de Ipad2, zo ja, dan nemen wij contact met u op, anders word het contract ontbonden en daarover ontvangt u bericht.
Tevens heb ik aangegeven dat ze dit moeten melden op hun site, dat zou ze doorgeven intern. Of dat er werkelijk iets mee wordt gedaan betwijfel ik.
Heb voor alle zekerheid, van alle documenten foto's gemaakt en hoe ik het apparaat heb verpakt voor verzending. Want ik blijf verantwoordelijk tot dat zij het hebben ontvangen. Er word duidelijk slecht gecommuniceerd door NRC, maar ik blijf verantwoordelijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ipad 2 actie, Retour adres onvindbaar en onduidelijk!!
Re: Ipad 2 actie, Retour adres onvindbaar en onduidelijk!!
Een IPad2 werkt ook zonder draadloos netwerk. U kunt hem gewoon op Uw computer aansluiten. Maar ik neem aan dat U wel beschikt over internet. Dan kunt u eventueel ook een (goedkoop) draadloos routertje kopen. Hoeft niet meer dan 20-25 euro. En dan kunt U uw IPad nog eenvoudiger gebruiken.
Is geen oplossing voor een onvindbaar retouradres, maar toch.
Is geen oplossing voor een onvindbaar retouradres, maar toch.