LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ipad foto's verkleinen
-
Ipad foto's verkleinen
Op Google Playstore gekeken naar een programma wat foto's kan verkleinen. Ik zag dat daarbij ook betaalde programma's tussen zitten. Heeft iemand tips voor een degelijk programma (dat gratis is) om hiermee foto's te kunnen verkleinen en uit te printen?
Re: Ipad foto's verkleinen
titel is ipad, eerste regel is google play store, wat voor systeem hebben we het hier nu over?
En wat is het precies wat u wilt? Wilt u een deel uitsnijden (croppen) of wilt u de foto in zijn geheel kleiner maken?
En wat is het precies wat u wilt? Wilt u een deel uitsnijden (croppen) of wilt u de foto in zijn geheel kleiner maken?
In de app store op uw I-pad zijn verschillende foto bewerkingsprogramma’s te downloaden. Ook gratis.
-
Welke zijn goed? Ik bedoel natuurlijk iPad en waar je de apps vanaf haalt. Gaat puur om verkleinen. Ik had een programma maar dan kreeg je reclame erbij.
Kijk gewoon in de Appstore en lees de recensies bij de apps die je handig lijken. En geef even concreet antwoord op de gestelde vragen van mensen die je willen helpen... "verkleinen" heeft meerdere betekenissen.
Het uitprinten van foto's is wel zwaar milieu belastend, zorgt voor extra bomenkap en de inkt vervuild enorm het papier, waardoor dit moeilijker recyclebaar is.
In cartridges zitten dure grondstoffen, en zijn moeilijk her te gebruiken.
In cartridges zitten dure grondstoffen, en zijn moeilijk her te gebruiken.
Laatst gewijzigd door BL2 op 09 nov 2018 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Wellicht zit BL2 in het verkeerde forum?
Holy53
vindt dit leuk
Nogmaals, wat bedoel je met verkleinen? Gaat het om de afmeting van de print, gaat het om het aantal pixels of gaat het om het aantal MB? Dat zijn namelijk drie hek verschillende zaken, die allemaal een vorm van verkleinen van de afbeelding inhouden.liefdeisdeweg schreef: ↑09 nov 2018 09:52Gaat puur om verkleinen. Ik had een programma maar dan kreeg je reclame erbij.
Erthanax
vindt dit leuk
Dat is vaak een eigenschap van gratis programma's, dat er reclame bij zit. Die reclame is irritant, maar als je de juiste apps hebt, staan die de werking van de app niet in de weg. Het "gratis" moet ergens vandaan komen.
En bij verbranding komt schadelijke rook vrij.