Dat Gates niet erg gesteld is op concurrentie bewijst dit artikel maar weer eens: http://www.macwelt.de/news/internet/allgemeines/30632/
Moet die maar betere producten leveren zou ik zeggen, dan gebruikt zijn eigen personeel die vanzelf wel.
Overigens, Mac BU staat voor Business Unit. Dit is een 160 medewerkers tellend onderdeel van Microsoft dat onder andere MS Office voor Mac OS X - een modernere versie dan die uit de Windows wereld - heeft ontwikkeld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iPod weg - Bill kommt!
-
Re: iPod weg - Bill kommt!
Overigens, bij MAC is het zeer ongepast om met een WMA-player op je werk te verschijnen. Bij Ford wil men het liefst dat je een Ford rijd. Dat is bedrijf eigen, als je als personeel concurerende materialen meeneemt naar het werk is dat nogal "ongepast".
Om hier een bash MS van te maken vind ik wat overdreven, daar zijn legio andere zaken voor, zoals software. Ik vind dit dan ook niets voor een RADAR-forum maar meer iets voor tweakers...
Om hier een bash MS van te maken vind ik wat overdreven, daar zijn legio andere zaken voor, zoals software. Ik vind dit dan ook niets voor een RADAR-forum maar meer iets voor tweakers...