7 jaar terug heb ik een hp laptop gekocht terwaarde van 1500 euro.
Die is in totaal 5 keer terug geweest naar de hp omdat er steeds dingen kapot gingen geluidskaart moederboard enz.
De 5 de keer heb ik gezegd dat ik dit niet meer pikte de extra garantie die ik erbij had gekocht zat er ook bijna op.
Ik moet zeggen ben toen netjes behandeld en er werd gekeken wat ze voor me konden doen.
Ik kon een nieuwe laptop krijgen,alleen konden ze niet meer naar de prijs kijken want ze waren tegenwoordig niet meer zo duur kreeg ik als antw,maar dat maakte mij op dat moment niet echt uit ik was allang blij.
Ik kreeg een hp paviollon DV7 ervoor terug.
Ik had gelijk al een probleem om op het internet te komen veel dingen werkte niet,dus ik weer gebeld naar de hp kreeg ik te horen dat de windows 7 die erop zit nog niet compleet was,ze zeiden dat ik wel op de mail kon en dat klopte,ze stuurden mij een mail met een link en ja hoor alles werkte goed.
Als ik mijn laptop verschoon en windows er weer opnieuw opzet,moet ik eerst die mail weer zoeken met die link want anders werkt het niet.
Ik was hier niet blij mee,maar het kon niet anders omdat die software niet compleet was.
Na 1 jaar en 2 maand je raad t al kapot.
Ik kreeg in beeld harde schijf staat op crachen maak een backup.
Ik naar de hp gebeld en kreeg als antw sorry mevr,maar dat zult u dan toch zelf moeten betalen want u valt buiten de garantie.
Ik was stomverbaasd en zei sorry maar ik krijg een goedkopere laptop terug en nu ik er een probleem mee heb komt u mij niet eens tegemoet.
Maar ze bleef bij dr antw.
Ik heb hem nog steeds en nog steeds krijg ik deze melding ,en mijn toetsebord heeft t al begeven 3 maand terug.
Ik ben bang dat als ik hem weg breng de kosten mij de pan uit stijgen,ik ben een hardwerkende alleenstaande moeder die dr geld hard nodig heeft en kan dat dus niet bekostigen.
Kan ik hier nog iets aan doen de laptop is nu 2 jaar en paar maand oud.
Alvast bedankt voor uw antwoord
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kapotte laptop buiten de garantie
-
Re: kapotte laptop buiten de garantie
Wat is het nu ?moontje1970 schreef:7 jaar terug heb ik een hp laptop gekocht terwaarde van 1500 euro.
Kan ik hier nog iets aan doen de laptop is nu 2 jaar en paar maand oud.
De laptop die als vervanging is geleverd is twee jaar+ oud...en ja...eens houdt de garantie op.....
-
Ja vind het al wat dat u toen een nw kreeg...de prijzen van dit soort apparaten stijgen en dalen..
En ja...wat nu...u had toen misschien al kosten gehad maar een nw gehad,,,dus...
Kan me voorstellen dat ze niet bezig blijven,,
En ja...wat nu...u had toen misschien al kosten gehad maar een nw gehad,,,dus...
Kan me voorstellen dat ze niet bezig blijven,,