Hallo Mensen,
Ik heb 2 weken geleden een laptop besteld via dell en stond op de site dat ik hem op de 16de zou krijgen, nu kwam hij leuk al op de 6de en ik daar was ik blij mee. Aleen controleerde ik nadat ik hem ontvangen had het scherm en zag een krasje.. Ik probeerde hem weg te krijgen maar toen kwam ik erachter dat het een barst was.. Er zat geen screenprotector op het scherm terwijl een andere medewerker tegen mij zei dat hij er op hoort te zitten, Dat vond ik vooral vreemd.. Ik had een speciale extra garantie genomen ''Accidental Damage'' maar als ik dat zou gebruiken om hem te laten maken dan duurt dat zeker een paar weken zei de medewerkster van dell dus ze gaat het eerst op een andere manier proberen te regelen. De barst is eigenlijk niet te zien als je gewoon normaal naar het scherm kijkt maar als je van de zijkant kijkt op een witte achtergrond zie je hem. Mijn tip: Kijk altijd meteen nadat je een computer binnen krijgt of er veel dode pixels op het scherm zitten en of er een barstje zit, want mijn ervaring is dat die dingen na een tijdje VEEL groter worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Dell Alienware
Re: Klacht Dell Alienware
Ik weet niet hoe het zit met Dell, verkoop deze maar af en toe, maar bijna elk merk heeft in nieuwstaat een plastic beschermlaagje om het scherm heen zitten.
Het is mogelijk, mede dankzij het ontbindingsrecht van consumenten bij internetaankopen, dat je een retourtje hebt ontvangen.
Ik zou als consument in jouw geval ook hiervan gebruik maken en hierna weer een nieuwe bestellen, of omruiling eisen.
Ik ben een verkoper, maar zelfs dan, als je iets koopt in nieuwstaat vind ik dat het in nieuwstaat moet zijn. Dus, uhm, nieuw. Ik verkoop ook geretourneerde mediaplayers of routers als nieuw, maar een nieuwe notebook moet gewoon nieuw zijn tenzij het is toegelicht.
Het is mogelijk, mede dankzij het ontbindingsrecht van consumenten bij internetaankopen, dat je een retourtje hebt ontvangen.
Ik zou als consument in jouw geval ook hiervan gebruik maken en hierna weer een nieuwe bestellen, of omruiling eisen.
Ik ben een verkoper, maar zelfs dan, als je iets koopt in nieuwstaat vind ik dat het in nieuwstaat moet zijn. Dus, uhm, nieuw. Ik verkoop ook geretourneerde mediaplayers of routers als nieuw, maar een nieuwe notebook moet gewoon nieuw zijn tenzij het is toegelicht.