| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht Olidata
Klacht Olidata
Helaas heeft onze computer het begeven en waarschijnlijk is het een hardware probleem. Wij hebben een afspraak gemaakt met de helpdesk van Olidata en de afpraak is gepland op 9 januari aan het eind van de dag.
Op 9 januari is de monteur geweest maar wel om 11.00 in de ochtend. Dit was niet de afspraak en niemand was er dus thuis. Nu moet ik eerst de voorrij kosten à €113.00 betalen voor dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt.
Inmiddels heb ik diverse mensen van de helpdesk gesproken, een klacht over het handelen van de helpdesk naar olidata gestuurd maar helaas tot vandaag niets meer van hun gehoord.
Een leidinggevende van de helpdesk wil coulance zijn en de kosten verminderen tot € 85.00 .
Ik ben het hier ook niet mee eens want het blijft een hoop geld en naar mijn mening is de afspraak niet goed door hun gepland.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want mijn computer moet toch eens gemaakt worden.
Op 9 januari is de monteur geweest maar wel om 11.00 in de ochtend. Dit was niet de afspraak en niemand was er dus thuis. Nu moet ik eerst de voorrij kosten à €113.00 betalen voor dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt.
Inmiddels heb ik diverse mensen van de helpdesk gesproken, een klacht over het handelen van de helpdesk naar olidata gestuurd maar helaas tot vandaag niets meer van hun gehoord.
Een leidinggevende van de helpdesk wil coulance zijn en de kosten verminderen tot € 85.00 .
Ik ben het hier ook niet mee eens want het blijft een hoop geld en naar mijn mening is de afspraak niet goed door hun gepland.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want mijn computer moet toch eens gemaakt worden.
-
DennisThePennis
Re: Klacht Olidata
Hoe is aan te tonen dat de afspraak gemaakt is voor het einde van de dag? En hoe is aan te tonen dat de monteur op 11.00u langs is geweest? Heeft ie een kaartje in de bus gegooid met de tijd erop?
113 euro voorrijdkosten is trouwens absurd hoog. En deze bepaling is niet te vinden in de Aankoopvoorwaarden. Dus waarop is dit gebaseerd?
http://www.olidata.nl/nl/terms.html
113 euro voorrijdkosten is trouwens absurd hoog. En deze bepaling is niet te vinden in de Aankoopvoorwaarden. Dus waarop is dit gebaseerd?
http://www.olidata.nl/nl/terms.html
de monteur heeft inderdaad een briefje door de bus gedaan met de tijd dat hij aanwezig was en weer is weggegaan, zo'n 13 minuten heeft hij gewacht.
Van de helpdesk inmiddels een planning ontvangen en daar staan we inderdaad in om 10.45 uur. Maar dit was niet met ons afgesproken.
Ook hebben ze het bedrag inmiddels verlaagt naar €85,-- inclusief BTW
Van de helpdesk inmiddels een planning ontvangen en daar staan we inderdaad in om 10.45 uur. Maar dit was niet met ons afgesproken.
Ook hebben ze het bedrag inmiddels verlaagt naar €85,-- inclusief BTW
Wie eist bewijst. Vraag hen om aannemelijk te maken dat u heeft afgesproken om 11 uur. Een planning achteraf voldoet niet. Stel eventueel schriftelijk bemiddeling voor.