hallo,
sinds kort krijg ik als ik mailtjes uitprint een heel klein lettertype op de print, terwijl het op het scherm wel groot is.
Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar sinds kort heb ik
als ik msn open, en msn vandaag zich opent, zie je dat ook in kleine letterjes, maar dat heeft niets met printen te maken.
bijvoorbaad dank
ps. In Word print hij wel normaal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klein lettertype met printen e-mails
Re: klein lettertype met printen e-mails
Dit heeft waarschijnlijk te maken met een instelling op pagina dat ie een "print.css" als stylesheet moet gebruiken voor het printen.
In Firefox kan je dan gewoon ff je stylesheets uitschakelen en voila! Gote letters
In Firefox kan je dan gewoon ff je stylesheets uitschakelen en voila! Gote letters
maar ik heb geen firefox maar gewoon internet explorer 7.
Lijkt dit op een computer hulp forum maat?
Je hebt gelijk Bulldog14, maar kan iemand met Windows OS niet een klacht hebben over IE7?
IE7 is gewoon een wanproduct het antwoord zou moeten zijn:
leef er maar mee of neem een andere browser. Je kan een bedrijf niet aanklagen voor iets dat ze gratis verstrekken!
IE7 is gewoon een wanproduct het antwoord zou moeten zijn:
leef er maar mee of neem een andere browser. Je kan een bedrijf niet aanklagen voor iets dat ze gratis verstrekken!
Als Linux gebruiker nauwelijks ervaring, maar als je naar hulp op windows zoekt is er een speciaal forum;
www.helpmij.nl en ik stel daarom soms de vragen op meerdere forums omdat ik dan meer en betere antwoorden vind!
Ik zou zeggen, probeer het daar eens, of zit het in jou printer instelling,
ik doe voor papier besparen het ook vaak kleiner zodat ik een A4 op A5 kan printen!
Het bewaren en opbergen en spaarde 50% inkt en papier en kastruimte!
Dus andersom zou vermoedelijk ook kunnen!
www.helpmij.nl en ik stel daarom soms de vragen op meerdere forums omdat ik dan meer en betere antwoorden vind!
Ik zou zeggen, probeer het daar eens, of zit het in jou printer instelling,
ik doe voor papier besparen het ook vaak kleiner zodat ik een A4 op A5 kan printen!
Het bewaren en opbergen en spaarde 50% inkt en papier en kastruimte!
Dus andersom zou vermoedelijk ook kunnen!