LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koop NOOIT NOOIT NOOIT bij Pixmania. Loze beloftes!

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
maarten27

koop NOOIT NOOIT NOOIT bij Pixmania. Loze beloftes!

Ongelezen bericht door maarten27 »

Pixmania biedt de iPod erg goedkoop aan. Ik bestelde er een vóór mijn vakantie en betaalde extra voor de expres bestelling. (Gegarandeerde levering binnen 48 uur). De dag voor mijn vakantie, 4 dagen na bestelling, was de iPod er nog niet. Ik heb gebeld, en wat bleek: de bestelling was nog niet verstuurd. ('computerstoring'). Ik heb de bestelling geannuleerd; medewerker beloofde dat het in orde was. De bestelling bleek TOCH verzonden en werd tijdens mijn vakantie in de brievenbus achtergelaten. (Er moet eigenlijk voor getekend worden). Hierdoor kon ik het pakketje niet weigeren, zodat ik zelf voor terugzending moest zorgen.
Na vakantie gebeld: het geld was al afgeboekt van mijn cc-rekening. Ik moet het pakje aangetekend (€ 8,50) terugsturen.
Inmiddels al zeker 10 telefoontjes verder, lang wachten (0,25€ p/min.) De emails worden niet persoonlijk of inhoudelijk beantwoord, niet gelezen, niets mee gedaan.
Dan krijg ik bericht dat het geld wordt teruggestort op mijn cc-rekening: na 3 weken ontvang ik €2,00 retour. Weer talloze telefoontjes. Het blijkt dat ik niet de verzendkosten terug krijg, noch een vergoeding voor de aangetekende retourverzending. Een medewerker zegt mij toe dat ik het geld teruggestort krijg op mijn girorekening (direct) en niet op mijn cc-rekening. Dan duurt het immers weer een maand voor ik mijn geld terugkrijg. Nu wacht ik af, welke beloftes er wel/niet worden nagekomen.
Het bedrijf belooft alles, maar is één reusachtige chaos. Wat wel altijd in één keer lukt is het afboeken van de creditcard rekeningen! Raar hoor.
Nooit kopen dus!

jor

Re: koop NOOIT NOOIT NOOIT bij Pixmania. Loze beloftes!

Ongelezen bericht door jor »

Dit is al heel lang aan de gang en op wat losse goede recentie's na is het kommer en kwel bij dit in Frankrijk ( Parijs ) gevestigde bedrijf. Kijk voortaan eens Eerst op

http://tweakers.net/shopreview/3534

90% van de reactie's is negatief te noemen. Waarom zou je iets in Frankrijk kopen? Die paar euro's winst ben je zo kwijt bij het kleinste probleem.

Jor.

maarten27

Ja, een goede les voor de volgende keer!
Nu probeer ik andere mensen van te voren te informeren.

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je de zending wilde annuleren? Dat je het jammer vindt dat je de Ipod niet op vakantie kunt meenemen begrijp ik, maar je hebt hem toch niet daar alleen voor willen kopen? Toch ook voor na de vakantie?

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

hij wou hem juist om mee te nemen op vakantie, heeft de bestelling geanulleerd omdat dit niet mogelijk is en mogelijk ergens anders een gekocht
wat jij nu zegt.. is een beetje nutteloos.
welkom bij frankrijk het land van arrogantie

aussienl

Ongelezen bericht door aussienl »

mogelijk ergens anders een gekocht
wat jij nu zegt.. is een beetje nutteloos.
Dat vraag ik dus: heeft hij een andere gekocht? Wat weet jij daar nu van?
Waar het me om gaat is dat als hij een andere heeft gekocht ik me er iets bij kan voorstellen. Indien dit niet zo is snap ik niet waarom hij de Ipod heeft geannuleerd. Je koopt toch geen Ipod om alleen twee weken mee te nemen op vakantie en daarna in een hoekje te gooien?
Hij heeft de Ipod bij dit bedrijf gekocht omdat ze hem goedkoop aanboden en wilde hij hem meteen meenemen op vakantie. Als hij geen andere heeft gekocht had hij na de vakantie nog steeds een goedkope Ipod. Blijft natuurlijk staan dat men te laat heeft geleverd.

maarten27

ja inderdaad, ik heb een ander gekocht. wou dat ding graag meenemen op vakantie, en verwacht dat een bedrijf zijn beloftes nakomt.
achteraf een beetje naief, dat wel.
bovendien heb ik pas een andere gekocht NADAT een medewerker van de klantenservice mij (ten onrechte) had verzekerd dat de bestelling was geannuleerd....

Gesloten