LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] laptop en router
laptop en router
ik heb in december via een pc prive project een laptop aangeschaft samen met een router 2300 wireless, na 4 weken ontving ik mijn A drive, na 7 weken weken mijn Inspirion Laptop en router, de uitleg leek simpel om met mijn vaste computer, ook van Dell een draadloos netwerk te maken, mijn zoon die er veel van weet had uiteindeijk ontvangst, dan op de laptop of de vaste PC, samen lukten dit niet, nadat een externe expert zich over het probleem gebogen had bleek dat de router defect was, een Lan uitgang bleek kapot, Ok gebelt met Dell, na een een uur wachten eindelijk antwoord, weer de hele procedure door gelopen en ja hoor u raad het al de router is kapot, een nieuwe werd de volgende dag geleverd, zonder snoer?, dus weer geen internet, gelukkig pasten de stekker van de water koker er in, nu weer weken later nog steeds geen internet op mijn laptop, de instellingen zijn al diverse malen door gelopen, de helpdesk van Dell kan ons niet helpen, die ondersteunen deze service niet, DELL als je dit niet doet verkoop het dan ook niet, over de PC'S ben ik tevreden prima spul maar de service is K. wie kan mij helpen, het heeft mij inmiddels al veel geld gekost, ongeveer 3 uur aan de telefoon met Dell en diverse uren door een bedrijf.wat ik wil is een netwerk meer niet. EASY AS DELL TOCH.
Re: laptop en router
De stekker van de waterkoker passte er wel in? hahaha Mijn excuus dat ik lach, het probleem op zich vind ik heel vervelend, en ik snap uw frustratie, maar het is niet verstandig wanneer u onderdelen van uw waterkoker samenvoegd met de de router. Ik kan u alleen aanraden, stuur de router terug, misschien kunt u u geld terugkrijgen van Dell. In dat geval kunt u het beste een router kopen bij een computerzaak in de buurt, hetzij, FunPrice, Paradigit etc. Winkels waar ze u goed kunnen helpen. Ik zelf heb ook een draadloze router van het merk E-tech. Niet duur, en bevalt uitstekend. Misschien een tip?
Gegroet
Gegroet