Helaas is dan herhaling nodig.
En ja, ik ben een zelfstandige ondernemer, en ja ik heb een computerbedrijfje.
En ja, ik ben er professioneel mee bezig.
En ja, ik ken de regels.
En ja, ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen: Mijn wil is wet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Misschien zou het handig zijn beter te lezen wat ik vertelde in mijn verhaal.
Volgens mij wilde ik ruilen en niet, zoals u suggereert, mijn geld terug.
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is,
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is,
Dus consumenten die zich naar ons onbeschofd gedragen, krijgen een dito behandeling.
Dus consumenten die zich hufterig gedragen, krijgen een huftersbehandeling.
En daar komt de aap weer uit de mouw. Niet toegeven dat je zelf te lui bent geweest om e.e.a. vantevoren uit te zoeken, maar de schuld nog steeds bij een ander leggen. Slechte service, klant is geen koning en al die onzin meer is niet van toepassing. Je hebben jezelf totaal niet geinformeerd en daarover ga je nu achterbaks zitten klagen op een forum en tegen de directie. Alsof iedereen op dat gezeur zit te wachten. Zoek het eens niet hogerop, maar zoek het eens bij jezelf. Een goede service ben je op dit moment in elk geval niet waard.Misschien zou het handig zijn beter te lezen wat ik vertelde in mijn verhaal.
Volgens mij wilde ik ruilen en niet, zoals u suggereert, mijn geld terug.
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is, want na een brief naar de directie van de desbetreffende winkel was het ineens toch niet zo'n probleem.
Je hebben jezelf totaal niet geinformeerd en daarover ga je nu achterbaks zitten klagen op een forum en tegen de directie. Alsof iedereen op dat gezeur zit te wachten. Zoek het eens niet hogerop, maar zoek het eens bij jezelf. Een goede service ben je op dit moment in elk geval niet waard.
Wat jor al vertelde, de volgende keer ga ik nog meer technische details opzoeken en vooral niet af gaan op termen zoals "Turbo Cache"
Ik heb van een kennis inmiddels een website gekregen waar alle videokaarten op een rij staan (http://nl.notebookcheck.com/)
Misschien dat ik voor de situatie waar ik nu inzit iemand kan behoeden.
Verder begrijp ik uit de reacties dat ruilen service is van een winkel en er niets over in wet vermeld staat.
Dus ik kan wel stellen dat Powerline te Gouda wat mij betreft zeer slechte service/voorwaarden heeft.
Laatst aangepast door mayk.dejong op 18 Jul 2007 15:12, in totaal 1 keer bewerkt
Wat een verwende consumenten zeg!Verder begrijp ik uit de reacties dat ruilen service is van een winkel en er niets over in wet vermeld staat.
Dus ik kan wel stellen dat Powerline te Gouda wat mij betreft zeer slechte service/voorwaarden heeft.
Dan krijg je weer dat mensen denken dat de verkoper hun een duurdere probeert aan te smeren zodat hij meer verdient en niet omdat ze dat nodig hebben.Dus meenemen en daar proberen voor de koop, vaak weet een goede verkoper van te voren al als het niet kan, en dan is probleem opgelost, koop maar een duurdere!
Aldi is vaak Duurder dan E500 ~~E700,- maar wel goedkoop gezien wat ze bieden, dus de duurdere van E800 of E900 die normaal E1200 kosten!
Dat kan niet zomaar!!!maar zolang de Aldi Notebooks verkoopt van E800 die normaal gelijkwaardig E1100 kosten...
Normaal mag je een in de winkel gekochtte PC dus niet ruilen.Ik ben een leek op het gebied van computers en daarom had ik advies gevraagd in de winkel. Deze jongen vertelde mij vervolgens dat dit een goede keuze zou zijn voor de eisen die ik aan een laptop stelde. Ik koop dus vol verwachting die laptop, maar die blijkt niet aan de eisen te voldoen.
Ligt er maar net aan hoe iemand iets vraagt en hoe diegene het antwoord opvat. Als de TS vraagt of dit of dat spel erop draait en de verkoper zegt: "ja, waarschijnlijk wel", dan betekent dat dat er een kans is dat dat spel draait. Maar veel mensen horen alleen "ja" en het "waarschijnlijk" horen ze niet.Normaal mag je een in de winkel gekochtte PC dus niet ruilen.
Hier ben je echter verkeerd/onvoldoende door de verkoper/adviseur voorgelicht. Door deze foutieve informatie voldoet het gekochtte dus niet aan de verwachtingen die je er op grond van verkoop praat van kon hebben, volgens mij is dat gewoon een reden tot ontbinding van de koop!