Helaas is dan herhaling nodig.
En ja, ik ben een zelfstandige ondernemer, en ja ik heb een computerbedrijfje.
En ja, ik ben er professioneel mee bezig.
En ja, ik ken de regels.
En ja, ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen: Mijn wil is wet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Misschien zou het handig zijn beter te lezen wat ik vertelde in mijn verhaal.
Volgens mij wilde ik ruilen en niet, zoals u suggereert, mijn geld terug.
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is,
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is,
Dus consumenten die zich naar ons onbeschofd gedragen, krijgen een dito behandeling.
Dus consumenten die zich hufterig gedragen, krijgen een huftersbehandeling.
En daar komt de aap weer uit de mouw. Niet toegeven dat je zelf te lui bent geweest om e.e.a. vantevoren uit te zoeken, maar de schuld nog steeds bij een ander leggen. Slechte service, klant is geen koning en al die onzin meer is niet van toepassing. Je hebben jezelf totaal niet geinformeerd en daarover ga je nu achterbaks zitten klagen op een forum en tegen de directie. Alsof iedereen op dat gezeur zit te wachten. Zoek het eens niet hogerop, maar zoek het eens bij jezelf. Een goede service ben je op dit moment in elk geval niet waard.Misschien zou het handig zijn beter te lezen wat ik vertelde in mijn verhaal.
Volgens mij wilde ik ruilen en niet, zoals u suggereert, mijn geld terug.
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is, want na een brief naar de directie van de desbetreffende winkel was het ineens toch niet zo'n probleem.
Je hebben jezelf totaal niet geinformeerd en daarover ga je nu achterbaks zitten klagen op een forum en tegen de directie. Alsof iedereen op dat gezeur zit te wachten. Zoek het eens niet hogerop, maar zoek het eens bij jezelf. Een goede service ben je op dit moment in elk geval niet waard.