LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] laptop ruilen powerline te gouda

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ikbenik

Re: laptop ruilen powerline te gouda

Ongelezen bericht door ikbenik »

Daarom blijf ik maar herhalen, totdat het in hun botte hersens doordringt!

Helaas is dan herhaling nodig.

En ja, ik ben een zelfstandige ondernemer, en ja ik heb een computerbedrijfje.

En ja, ik ben er professioneel mee bezig.

En ja, ik ken de regels.

En ja, ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen: Mijn wil is wet. :evil:

mdekh

Ongelezen bericht door mdekh »

Misschien zou het handig zijn beter te lezen wat ik vertelde in mijn verhaal.
Volgens mij wilde ik ruilen en niet, zoals u suggereert, mijn geld terug.
Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is, want na een brief naar de directie van de desbetreffende winkel was het ineens toch niet zo'n probleem.

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

Dan heb je mazzel p*k, ze zijn het namelijk helemaal niet verplicht! Maar dat wist je inmiddels al....
Amen en welterusten!

ikbenik

Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is,

Wettelijk gezien zijn ze helemaal niet verplicht om de laptop om te ruilen.

Gelukkig zijn er toch nog winkeliers die begrijpen dat de klant koning is,

Jaja, standaard smoesje om de zin door te drijven!

De winkelier moet maar buigen als de klant komt en de winkelier moet maar doen wat de klant zegt.

Dacht het niet!!!

Wij winkeliers behandelen de klanten alleen als koning, als de klant zich als een koning gedraagd.

Dus consumenten die zich naar ons onbeschofd gedragen, krijgen een dito behandeling.

Dus consumenten die zich hufterig gedragen, krijgen een huftersbehandeling.

jor

Ongelezen bericht door jor »

ikbenik schreef.....
Dus consumenten die zich naar ons onbeschofd gedragen, krijgen een dito behandeling.